Vraag

een jongen verliefd op mij

  • 7 March 2024
  • 0 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi iedereen, goedeavond. Ik heb een vraag aan jullie: ik heb jullie tips gevraagd over hoe ik met mijn oude crush en zijn vrienden kon praten, update: ik heb geprobeerd om met ze pauze te houden, alleen ze weigerden. 

Ik heb grote vermoedens dat één van de vrienden van mijn oude crush verliefd is op mij, waarom weet ik niet,

Maar deze week zijn wel grappige dingen gebeurd op school, ik ging gisteren naar de gymzaal lopen die niet in het schoolgebouw zit, toen ik nog in de gang liep om naar de gymzaal te gaan, zag ik mijn oude crush en zijn vrienden en een andere vriend vroeg aan de jongen die op mij verliefd is, of hij op mij verliefd is om hem te plagen, en hij zei dat hij niet op mij verliefd is, op niemand. Maar hij loog. Vandaag ging diezelfde vriend aan mij vragen of ik met hun pauze wilde houden om de jongen die op mij verliefd is te plagen. In de pauze zat ik met een vriendin en haar vriendinnen pauze te houden, toevallig zaten de jongens er ook, en ze gingen met de elastiekje gooien van de broodtrommel van de jongen die op mij verliefd is, en het elastiekje kwam bij mij, ging ik het oprapen en zeiden mijn oude crush en de andere vriend dat het elastiekje van de jongen die op mij verliefd is was, ging ik het aan hem geven, zeiden ze dat we goed bij elkaar passen en een goede koppel zullen zijn en het schattig is om hem te plagen. Ik ging nog naar ze kijken maar ging verder met mijn vriendin en haar andere vriendinnen pauzeren, en de andere vriend zei dat de jongen die op mij verliefd is mij lekker vindt, toen dacht ik van: HUH?! En mijn oude crush en zijn andere vriend zeiden tegen de jongen die op mij verliefd is dat hij naar mij moest lopen, maar dat durfde hij niet, hij was verlegen, waarschijnlijk omdat ik met mijn vriendin en haar vriendinnen pauzeerde. 

Kunnen jullie tips geven hoe ik met de jongen die op mij verliefd is kan praten? En met zijn vrienden inclusief mijn oude crush? Jullie zijn niet verplicht om tips te geven, het helpt mij heel erg. 

Met de vriendelijke groeten van LachBTS. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer