Een jongen!

  • 12 February 2017
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy, er is een jongen waar ik een tijdje contact mee heb, vorig jaar had ik ook contact met hem maar op de een of andere manier hadden we opeens geen contact meer, maar nu hebben we wel weer contact met elkaar. Hij is een aardige jongen waar ik goed mee kan praten, alleen het nadeel is dat hij wel een vriendin heeft alleen het gaat alleen niet goed tussen hun hij heeft zelfs een tijd geen contact meer met zijn vriendin. En hij vroeg laatst als ik met hem mee wou gaan naar de stad om een crème te gaan uitzoeken, maar ik kon die dag niet omdat ik het super druk had en naar mijn vader en naar mijn oma toe ging, en toen zei hij maak niks uit met een 😞 sip smiley erachter, en ik zei toen in de avond dat ik niet echt veel te doen had, omdat de televisie kapot was en toen zei hij je moest met mij mee gaan naar de stad ook als was het maar voor een uurtje een uurtje is toch een uurtje. En ik zei ook dat ik binnenkort voor een carnavals kostuum ga kijken en toen zei hij zou ik met je mee gaan kijken want ik moet ook nog voor een kostuum gaan kijken, en toen ik zei dat ik als baby verkleed gaat zei hij erop dan ga ik wel als oppasser verkleed. En ook dat ik zei dat ik vorig jaar naar een pre-party ben geweest, zei hij erop zullen we samen gaan deze zomer? hij toont wel interesse in mij, en wilt wel graag met mij af gaan spreken, ik vind het wel super lief enzo maar hij heeft wel een vriendin. Hij zegt wel gewoon dat het als vrienden is maar zit er misschien niet iets meer achter dan alleen vrienden? want we hebben elkaar nog nooit eerder in het echt ontmoet, of wilt hij mij misschien beter leren kennen.
Hebben jullie tips voor mij.
Liefs, xxx

2 reacties

Badge

Oei! Moeilijke, sorry maar bezet is bezet, dat je hem niet kent is ook een beetje lastig. Doe wat je gevoelens zeggen en blijf veilig. ( Je kan er misschien met een vriend of ouder over praten)

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

 

Veel raad heb ik hier niet mee, maar  Hier staan er 25 tips om te herkennen of een jongen je leuk vindt. (werkt ook bij meiden btw)

 

Suc6!

@Scarred_Owl 

 

 

Reageer