Vraag

Een goeie vriendin en ik kunnen weinig samen zijn

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Dus ik heb een ex. Ik maakte het uit doordat ik er niet meer op was en te weinig alleen waren. En we praten nog steeds over intieme dingen en ze heeft gevraagd of ik weer een relatie wou. Zelf wil ik hetgraag maar het probleem is. We zijn te weinig samen, we kunnen nooit alleen samen zjn, we willen het ook niet aan iedereen doorvertellen. Iemand die een idee heeft om meer alleen te zijn zodat we dan een relatie kunnen starten?
Groetjes
PS We zijn 14 en we zitten in de zelfde klas.

5 reacties

Hallo, Maariemand,

Je kunt samen zijn door na school af te spreken in een parkje in de buurt bijvoorbeeld, of bij iemand thuis.

Groetjes,
De Persoon Zonder Naam
hoi, wat is de reden dat jullie niet alleen kunnen zijn?

zoals Geen_Naam zegt, kan je gewoon afspreken. als dit niet gaat door de afstand dan snap ik dat het moeilijk is. misschien is dan een optie om een weekend bij de een te slapen en dan weer naar de ander, je zou ook kunnen bellen, dan hoor je elkaars stem en is toch weer closer dan gwn appen
Reputatie 5
Badge +4
Hey,
Ik heb zelf ook bij mijn vriendin dat we nouwelijks samen zijn ik heb nu 5 maanden met haar en we zijn nog maar 3 keer echt samen geweest het heeft trouwens ook voordelen 1 voor deel is je houd het langer vol in je relatie (ik teminste) maar ik vind het ook k*t dus ja
Hopelijk heb ik je kunne helpen
Groetjes lorenzo
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties!
We wonen ver van elkaar. En we willen het liefst niet doorvertellen dus kunnen we niets openbaars doen.
Je zegt dat je niks in het openbaars wil doen. Dan kun je toch bij elkaar thuis afspreken? En er zijn wel openbare plekken die privé/romantisch zijn, hoor! Denk bijvoorbeeld aan een parkje of grasveldje, waar mensen zijn die je niet kent, of een bos. In mijn stad is een bos waar ik vroeger wel eens liep met een vriend en Pokèmon Go speelde. Als het mooi weer is, is dat best leuk en aardig! Ik dagdroomde toen wel van een wandeling in dat bos met een meid aan m'n zij.

Groetjes van Geen_Naam

Reageer