Skip to main content
Vraag

Een crush op iemand uit de klas❤️

• December 24, 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Oceangirl
Forum|alt.badge.img

Heyyyy beach girl hier :),

Als eerste wil ik iedereen bedanken om mij zo welkom te laten voelen. Dat is super lief!!! Ik heb dus een crush op een jongen van mijn klas en ik noem hem op dit forum blauwe bes wegens regels van de privacy. Ik heb het maar tegen 1 iemand verteld en zij zit niet op dezelfde school maar toch zijn al mijn vriendinnen mij met hem aan het kopelen. Zij roepen de hele tijd zijn naam en duwen mij tegen hem. Allemaal heel lief bedoeldt maar soms is dit echt heel ambetand.... dus mijn vraag is:

'Zijn er tips over hoe je moet zorgen dat je vriendinnen jouw crush met rust laten?

Ik ben ook het meer verlegen type en ja dit is dus nog iritanter... zijn er nog mensen waarvan hun vriendinnen cupido willen spelen??? 

Dankjewel voor de hulp!!!

Xxx beach girl✨️🫶🌊!

Ps: Er komen zeker nog updates over blauwe bes!!!

3 reacties

• December 24, 2025

hey ​@Oceangirl zeg gewoon tegen ze van jongens kap ff en het is echt niet grappig ofz dan stoppen ze wel

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 24, 2025

Hoii! So he, zo irritant dat jouw vriendinnen perse de rol van cupido moeten claimen…

Zeg ze gewoon dat ze die rol mogen dumpen, maar wel op een ander moment dan als je bijv. net blauwe bes hebt gezien. Zeg ze gewoon dat je het niet fijn vindt dat ze cupido willen zijn, maar wel aardig. Hopelijk begrijpen ze het!

Liefs, Glory 🫶

Oceangirl
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 24, 2025

Heyyy beach girl hier ;),

Dankjewelll kga het na de vakantie zeker proberen!!! Dankjewel ​@Glory  en ​@julia123  voor de reacties. Ook bedankt voor de klavertjes ​@Glory ☺️,  ​@Cantaloupe en ​@Yusa !!! Dankjewellll ❤️