Hey mensjes.
als jullie Weleens eerder mijn profiel hebben aangeklikt weten jullie misschien dat ik zo’n anderhalf jaar een jongen leuk begon te vinden
we hebben nou al 3x afgesproken, alleen nou ging t mis. De laatste x was ik bij hem en waren we aan het kletsen over vrienden en relaties en over mijn blauwtje bij hem precies een jaar terug op de ijsbaan.
nu zullen jullie denken; ok leuk da verhaal maar wa motte we der mee?
Nou… zo ong. Dit; Ik heb het gevoel dat we nu zo close als friends zijn geraakt dat het liefdesvuur is gedoofd. Niemand wil me geloven maar ik ben stiekem wel blij da’k der vanaf ben. Alleen als iedereen hem nou extra agaat plagen hij zijn vrienden zowat bij die opmerkingen zo’n stomp geeft dat ze zowat hun ribben kneuzen en dat we iedere x allebei knettergek worden van dat gekoppeld worden. Betekent dat dan dat ik serieus NA ANDERHALF JAAR GEWACHT TE HEBBEN MIJN GEVOELENS HEB VERLOREN PRECIES OP HET MOMENT DAT HIJ MIJ LEUK BEGINT TE VINDEN??? Ff laat ff weten wa jullie der van zeggen. Moet ik m’n vrienden geloven dat ik mijn gevoelens alleen wegdruk omdat ik er vanaf wil komen en dat niet lukt, of mij volgen omdat ik denk dat ik van de liefde genezen ben? AV bedankt
mvg Fenkupx
Ps als jet nie snapt snap ik da want t is lastig uit te leggen