Durf niet te kussen:(

  • 26 January 2013
  • 13 reacties
  • 961 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Yow mensen, ik ben ruben 13 jaar en ik durf me vriendin niet te kussen help me want ik wil het heel graag want ze is ook nog heel mooi enzo ik heb bijna 2 maanden met haar lang he ik durf echt niet te kussen dus help me pleaaz

13 reacties

IK ben zo verliefd dat ik s'nachts als ik om 3 uur wakker word, mijn laptop pak en heel de tijd naar haar foto ga kijken ze is echt zo lief
Ja gwn doen zou ik zeggen. Als je het wilt snap ik niet waarom je het niet doet. Gwn voor gaan;)
xx
Waarom wil je het eigenlijk niet of wat houd je tegen?
Nou kijk ik ben best wel verlegen maar ik wil het echt zooo graag en btw vandaag hebben we 2 mmaanden ik vind het stom dat het nog niet is gebeurd pleaz geef me nog een advies hel erg bedankt,

ruben
2 maanden is niet lang........
Hey Ruben 

vraag aan je vriendin of zij wil kussen en zeg haar datje het graag wil maar niet durft als Ze echt van je houd dan begrijp ze dat
sterkte

xxx mijxxx
dankjeeeee ik moet nu alleen nog wachten wanneer het kan
je moet het gewoon doen, gewoon eerst een kusje geven als ze dan terug zoent,
dan weet je dat zij ook wil en dan moet je gewoon gaan zoenen (met / zonder 
zal ik wel ff eerst vragen aan haar als ik jou was )
x
Beste Ruben,

Je moet gewoon de leiding nemen, niet denken en wachten op het juiste moment. Gewoon doen! Dan gebeurt het vanzelf! 

Kusjes,
De Love Dokters.
wacht op een moment dat jullie samen zijn. laat haar op je school zitten of ga tegenover haar staan en pak haar vast en kijk haar diep in de ogen aan. bijt dan op je lip en kijk naar haar mond. pak dan haar hoofd vast en breng die langzaam naar je toe en de rest gaat echt helemaal vanzelf. wees niet bang want zo eng is het niet, je moet je alleen over die 1e stap heen durfen te zetten succes!
hee ruben,
als zij bij jou is of jij bij haar.
zorg je er gewoon voor dat je een gesprek hebt over iets wat er een beetje op aan stuurt of waar jullie je allebei op je gemak bij voelen.
je kunt haar even vastpakken en knuffelen dan geef je haar een kus op haar wang streelt wat over haar gezicht en geef je een kus op haar mond.
kijk hoe ze daar  op reageert zoent ze terug en zo ja doe je (als je daar aan toe bent) je mond open en ander houden jullie voorlopig je mond nog even dicht.
als zij net zo verliefd is op jou als jij op haar zal het haar totaal niks uitmaken

hopelijk heb je hier iets aan.

succes boyy..

kus kimmetje
Jij zegt het steeds zelf???
Tja, rare mensen bestaan ook nog
Niet gemeen bedoelt hé gewoon een vaststelling

Reageer