Duidelijk maken dat hij hier niet mee wegkomt

  • 19 July 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey lezer,

Ik wilde hulp, omdat ik niet weet wat ik moet doen. Ik wil het hier ook niet bij laten maar in ieder geval hier is t probleem in t kort:

Ik vond iemand leuk. Ik denk dat die gene dat soort van wist, dus hij begon zo'n gesprek met mij. Ik wist dat hij met een vriend was, dus wist ik ook niet of t serieus was. Maar dus veder had hij gezegd zo van dat hij mij zogenaamd leuk vond en ik had dus het ook toe geven, maar alles was vaag, want hij zei ook allemaal rare dingen tussen t gesprek waar door t niet serieus was. Dus uit eindelijk vroeg hij soort van om een naaktfoto toen dacht ik ''ja doei'' en toen zei ik zo van ''Als dit geen grap is bel dan gewoon morgen'' hij zei ja. Uit eindelijk heeft hij dat nooit gedaan dus had ik wat gestuurd naar hem, heeft hij dat open gelaten. Stuurde ik nog wat zo van of t een grap was. Heeft hij open gelaten. En toen nog wat dat en je raad t al, heeft hij ook open gelaten. En nu ben ik gewoon eigenlijk heel boos, want hoe kan je zo met iemand omgaan. Dan vind ik persoonlijk dat je gewoon geen manieren heeft, zelf eigenlijk geen hart. Dus nu wil ik dat hem gewoon duidelijk maken en m er zo niet mee weg laten komen, want anders doet hij t maybe ook bij andere meisjes. Maar ik wil ook niet desperate of pathetic over komen. Dus als je wat weet..

Groetjes Juul!

1 reactie

Hey,

Ik zou niks doen, omdat ze je dan kunnen pesten. Je hebt wel een punt dat je het zielig vindt voor andere meisjes misschien. Hij zat wat te dollen omdat zijn vriend er waarschijnlijk bij is.

Het is niet zo netjes van hem om te vragen naar naaktfoto's en eigenlijk ook wel zielig voor jou.

Je kunt hem natuurlijk gewoon aanspreken.

Reageer