Vraag

Droom vriendje is echt!

  • 14 December 2018
  • 14 reacties
  • 342 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik reed hister rustig op mijn fiets naar school en wat ik toen zag kreeg me bijna in shock! Ik had dus een jongen gezien in mijn dromen en we zoenen iedere keer bijna(zie eerdere topic). Ik zag hem in het echt en hij woont bij mij in de buurt en zit bij mij op school! Hij kijkt me de hele tijd aan en hij volgt precies dezelfde weg als ik! Wat moet ik doen?!?

14 reacties

Probeer gwn een gesprek met hem tevoeren en dan kan je verder gaan zoals een keer uitgaan enzo
Dat is heel moeilijk! Mijn klas weet niet dat ik bi ben en dat wil ik graag zo houden! Maar toch bedankt voor de tip.
je hele klas hoeft het ook niet te weten, je kan eerst gewoon met die jongen optrekken en later pas allen aan hem vertellen dat je bi bent en dat je hem leuk vind.
Ja dat is een goed idee! Ik ga het proberen!
Bedankt voor de tip
Snel vraagje ben je jongen of meisje
Jongen
Hey MightyAnoniem

Wat speciaal dat je je droomjongen in het echt hebt gezien. Ik kan me voorstellen dat dat een grote schok moet geweest zijn. Zoals in bovenstaande reacties gezegd wordt, kan het goed zijn om eerst vriendschappelijk met hem om te gaan, zodat jullie elkaar beter kunnen leren kennen.

Groetjes
Kenshin
Ja bedankt!
praat met hem en spreek een keer af
Hoi,
Ik ging de dag voor de vakantie ging de hele 2t van mijn school schaatsen. Dat zijn maar 7 klassen waaronder die speciale jongen.we botsten bijna tegen elkaar op en hij ging even later met wat klasgenoten van mij rond hangen op de schaats baan. Hij schaats kunsten doen toen ik er bij ging staan en toen zei ik de hele tijd van: wow dat kan je goed! Ik probeerde niet te gaan kwijlen.
Wat moet ik doen?!?! Ik ben zo stapelverliefd dat ik sommige dagen zelfs vrolijk ben!!!
HELP!!!
Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben. Praat jij af en toe met die jongen? Heb je hem al wat beter leren kennen?

Je zou kunnen voorstellen om met vrienden, eventueel slechts met jullie twee, nogmaals te gaan schaatsen. Je kan zeggen dat je dat die ene keer erg leuk vond. Zou je dat zien zitten?

Groetjes
Kenshin
De schaatsbaan is al dicht en hij zag me volgens mij niet eens staan. Zelfs al zag hij mij dan heb ik niet meer gezegd dan wow wat kan jij dat goed. Hij weet mijn naam niet en ik die van hem wel en hij zei niks tegen mij.
Ik kom hem wel tegen op weg naar school en volgens mij woont hij bij mij in de buurt. En dat van die vrienden is vast via via.
Wel bedankt voor de tips ik ga het zeker proberen!
Misschien zou je kunnen proberen om te regelen dat je samen met hem naar school gaat. Je zou hem op school kunnen aanspreken, en zeggen dat jij ongeveer dezelfde weg aflegt naar school. Misschien vindt hij het wel gezellig om samen naar school te gaan.

Groetjes
Kenshin
Dat ga ik proberen! Goed idee!
Bedankt

Reageer