Skip to main content
Vraag

Dronken verliefdheid

• April 19, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen

Er is veel verandert sinds de laatste tijd dat ik op het forum poste. Ik was toen bezig over iemand uit mijn klas en dat is een beetje stuk gelopen een tijdje geleden maar ik zie ook wel in dat het mss wel beter is zo.

Ik wil nu niet overkomen als iemand die direct verliefd wordt maar ik kan het niet tegenhouden. Een week geleden was ik op een feest van een van mijn beste vriendinnen ( we kennen elkaar al heel lang en heeft een lief dus daar voel ik niks voor, gwn heel close) maar er waren dus wel wat mensen die ik niet kende. Het was een chille avond maar verder niks gebeurd. Ik heb zo wel wat rond gepraat met iedereen en er was iemand die ik zeer chill vond om mee te praten.

Nrml gezien is dit geen probleem maar ik was die avond dronken. (weet niet zeker of ik dit kan zeggen op het forum maar vind ik wel belangrijk te vermelden) Ik schaam me want normaal ben ik zeer verantwordelijk maar mijn beste vriend was er ook en ik vertrouwde de mensen daar wel. Ik heb toen dus gepraat met dat meisje en nu denk ik steeds aan haar terug. 

Mijn vraag is nu of ik te hard van stapel loop en dat dat niks was of dat ik mss toch eens zou moeten proberen? Een ander probleem (en ook goed ding) is dat we veel mutual friends hebben maar ik kan dus niks proberen zonder dat al mijn vrienden erachter komen.

Ik ken haar niet persoonlijk maar hoe zou ik dat het beste aanpakken als ik haar wil leren kennen? 

(ik ben 16 btw en dit is de legale drink leeftijd in België)

Wat denken jullie?

Alvast bedankt voor de hulp!