Haii,
Ik probeer dit zo kort mogelijk uit te leggen.
Ik heb een jongen ontmoet online en we spreken elkaar nu voor een week. We hebben 3x gebeld in de avond, we sture tiktoks naar elkaar en chatten elke dag. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie mij wil zien en me leuk vindt. Hij is 2 jaar ouder dan mij, ik ben 15. Nu de vakantie is begonne vroeg hij of ik bij hem thuis kon komen op maandag. Zelf vind k dit eng want ben nog nooit bij een jongen thuis geweest, niet eens bij mn eigen vriendinnen. Plus, ik ken hem een week. Ik hem hem gezegd dat ik nog niet weet of ik kom maar dat ik denk van wel. Zn huis is 8 min fietsen bij mij vandaan. Ook heeft hij gezegd dat hij me wilt zoenen etc wnr ik bij hem ben. Eerder heb ik hem vertelt dat ik na een tijdje in een relatie pas gemeenschap wou hebben. denk dat ie dat is vergeten. Maar nu vind ik het nie meer zo erg om niet te wachten. Toch wil ik het niet gelijk doen wnr ik hem voor de eerste keer zie. Tips?
Ook is het in mn familie schande om gemeenschap te hebben, uberhaubt op deze leeftijd en zonder te zijn getrouwd. Ook mag ik nie eens met jongens afspreken. Dus moet ik het in t geheim doen. Heeft iemand tips over wat ik mn familie kan zeggen, wanneer ik met de fiets naar hem moet gaanm???