Skip to main content
Vraag

Drama

• May 21, 2026
  • 0 reacties
  • 5 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Mijn vorige topic was denk ik niet zo duidelijk en al dus schrijf ik het nu opnieuw maar niet door ai. 

Ik ben 12 jaar of nou ja bijna en ik zit in groep 8. Ik heb een gigagigantische crush op laten we hem ff Sinas noemen. Sinas en ik begonnen met appen zo’n 4 uur per dag. Ja ik weet het het is veel. En elke keer als er iets nieuws was lieten we het aan elkaar zien of horen.

Ik had een vriendin laten we haar Eland noemen. Eland en ik waren goede vriendinnen. Dus ik zei dat ik een crush had op sinas. Oppeens een week later had zei dat ook, ook al wist ze dat ik hem leuk vond. Dat was al de eerste red flag.

Nou ik met mijn brein geef haar zijn nummer. En ze beginnen te appen. Op 1 moment vraagt hij wie vind je leuk? En zei zij jou en wie vind jij leuk en hij zei ook jou. En toen d8 ze dat ze hadden. In werkelijkheid appte hij mij direct om te zeggen dat Eland zei dat zij hem leuk vind. En hij wist niet wat hij moest doen dus zei hij dat ook maar.  En toen zei hij dat hij haar niet leuk vind tegen mij dus en ik moest dat tegen haar gaan lopen vertellen. En zij bleef volhouden nee hij vind mij leuk en hij vind jou helemaal niks! Hij kijkt ook helemaal naar mij enzo. 2e Red flag. Terwijl Eland daar de hele tijd over doorging zat Sinas bij mij te zeuren ove rhoe irri hij haar vind dat ze hem de hele tijd appt.

Mijn ouders zijn er achtergekomen dat ik soms wel 9 uur op Whatsapp was en toen moest ik het verwijderen. Maar toen al was ik boos op Sinas. Hij zei namelijk dat als ik een paar geheimen vertel van mijn vrienden dat ik hem dan mocht vragen voor 10 minuten wat ik wou en hij moest eerlijk antoord geven. En laat mij even duidelijk zijn: Ik ben ECHT heel goed in geheimen bewaren. Dus ik zei de hele tijd nee. En toen zei hij kom op en ik had geen zin meer in gezeur dus ik zei ze. 

En daarna vroeg ik aan hem of ik nu mocht beginnen en hij zei nee en blokkeerde mij. Het was 1 uur en ik belde gelijk mijn andere vriendin laten we haar Nijlpaard noemen. Ze vond het niet erg gelukkig maar.  Ik en Eland bleven nog steeds vriendinnen en toen schold hij haar ook oppeens uit met kanker en  van alles en nog wat. Haar moeder had kanker. Dus ze blokkeerde hem. De dag later hebben we gym en wij zitten bij hem en zijn vriend Zeepaard. Nou we hadden en voetbalspel en hun beginnen allemaal ballen op ons te schoppen. Bij Eland op haar been en bij mij in mijn gezicht armen en benen en buik. Zij moest huilen maar ik was te boos dus ja. Sinds dien hebben we de hele rijd ruzie.

Mijn vriendin Eland is ook nog eens mij de hele tijd aan het copieeren. Skincare,Muziek,Tekening letterlijk van alles. Zelfs mijn haarstylen! En ze luisterde nooit naar mijn verhalen dus kregen we ruzie. Ze doet mij nog steeds na trouwens.

Ik ben nog steeds op Sinas. En vraag niet waarom want hij is echt ugh zo irri.  Maar hij kijkt mij de hele tijd aan en in de klas worden we ook de hele tijd geshipt. Op de een of andere manier kwam ik erachter dat Eland op Zeepaard was. Dus ik vertel het tegen Sinas en die vertelt het tegen zeepaard. Ik weet dat had ik niet moeten doen maar he ze wil zo graag aandacht, geef ik het haar, is ze weer niet blij! En niemand luister ooit naar mij. Ik wou er bijvoorbeeld met mijn ouders over hebben maar die zeiden dat ik te dramatisch was. Het is heel lastig om soort de buitenkant vast te houden. EN ik heb het met niemand gedeeld.

Sindsdien gebeuren er allerlei dingen. Ze roddelt over mij. En Sinas zit oppeens achter mijn huis terwijl hij in de stad woont. En dat ziet hij mij en zijn vrienden en beginnen ze allemaal bijnamen te noemen enzo. We praten niet maar kijken elkaar wel vaak aan. Google zegt dat hij mij leuk vind maar daar ben ik niet zo zeker van. Weet iemand wat ik moet doen en of hij echt op mij is?

De tekst is aangepast door de Kindertelefoon om het beter leesbaar te maken