Skip to main content
Vraag

Doodsbang dat mijn vriend het uit moet maken van Pastor

• January 17, 2026
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Hey aub reageer snel⚠️⚠️ ik heb een vriend en laatst hebben we ons laten meeslepen in lust.. hij heeft me gevingerd en we hebben er veel spijt van en nu grenzen gemaakt om komende tijd geen intimiteit te hebben kwa niks niet eens zoenen gwn niks maar hijs bang dat het toch weer gaat gebeuren en dat hij zondigt want in zijn verleden heeft hij dat al een keer gehad en nu gaat hij morgen praten met Pastor en ik ben doods bang dat Pastor zegt dat hij het beter uit kan maken en ik wil dat gewoon echt niet. Kan iemand aub mij helpen me niet zo te voelen ik ben zo bang ik kan niet eten niet slapen niks.

Groetjes annoniempjee 

5 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 17, 2026

Heeyy ​@Anoniem meisje . Ik snap dat je situatie moeielijk is. Maar, je verhaal is erg onduidelijk. Hou je van je vriend? Zoenen is oke, zolang jullie het allebei fijn vinden, en een NORMALE zoen is niet perse erg. Een mens kan niet leven zonder een zonde te maken, God vermoort jullie echt niet daarvoor. Jullie hebben je mee laten slepen door lust, en dit is mensenlijk. Dat jullie spijt hebben is wel vervelend, maar als jullie  van elkaar houden, dan is het simpel: jullie waren er nog niet klaar voor. Pastor gaat dat echt niet zomaar zeggen, geen zorgen. En anders, het is jouw leven, jouw keuze. Veel succes meid! 

En veel liefs, Glory

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Tsja, ik vind dat je geloof wel heel diep binnendringt in je privéleven als het zich bemoeit met hoe jij intiem bent met je vriend. Verbiedt de Bijbel trouwens vingeren en kussen?

De christelijke god is een god van liefde, hij zal die lust wel begrijpen.  En als God dat toch zou afkeuren, stelt jullie gefriemel toch niets voor in vergelijking met alle smeerlapperij die elke dag in de hele wereld aangericht wordt.  God doet niet aan micromanagement.

Laat die pastor erbuiten, hij zou toch dingen gaan verbieden. Ik neem toch aan dat hij vanuit zijn functie jullie moeilijk kan aanmoedigen je opnieuw mee te laten slepen in lust, zoals je dat zo mooi schrijft.

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

Dankjulliewel voor jullie reacties. Mijn vriend is nu met Pastor aan het praten en ik hoop gewoon dat hij de relatie oke blijft vinden en dat we gewoon maatregelen nemen en dat dat goed is ik ben gewoon boos dat mijn vriend mij hier buiten laat en dit zelf beslist en ik eigenlijk zo machteloos ben hij komt vanavond langs om te praten over wat Pastor zei maar wat als hij het uit maakt wat zou ik kunnen reageren als soort "protest" zegmaar.. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Je zou hem kunnen zeggen dat hij voor zichzelf moet leren denken  en niet zomaar die pastor gehoorzamen.  

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

Ja lowkey mr ja we hebben nu even geen contact en dan ga ik woensdag nr Pastor mr ik luister ni ik ga gwn praten tot hij snapt wat ik zeg