dom geweest & liefdesverdriet HELP!!

  • 13 August 2018
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
lieve allemaal,
ik ben een meisje van 14 en ben stapel verliefd op een jongen van mijn school. hij is ook op mij en we hebben al een meer dan een jaar fix.
eerder hebben we al gehad alleen toen is er iets gebeurt tussen ons omdat hij nog met een ander meisje zat.
hij zit op een camping met een vriend en de moeder van die vriend en met zijn eigen moeder. er was daar een meisje die hem probeerde te zoenen hij heeft dat geweigerd want hij dacht aan mij. hij gaf eerlijk toe dat ze knap is maar dat vind ik niet erg want ik vind ook wel jongens knap. uiteindelijk zei dat meisje ook tegen hem dat zei hem dus leuk vind. hij heeft haar toen verteld dat hij met mij fix heeft. gelukkig ging zei die avond alweer weg. ik was alsnog van slag door dat alles omdat ik zo van hem hou.

die avond heb ik met hem gepraat op snapchat en nog ff gebeld. dat was verder heel gezellig!!
ik was nog steeds van slag door dat voorgeval met dat meisje dus ik dacht.... laat ik hem is testen.
ik had namelijk nog een nepaccount op instagram (vraag me niet waarom) en heb hem daar op toegevoegd. toen ging ik met hem chatten en hij stuurde foto van zichzelff. hij zei geef mij is een cijfer. ik zei 8. hij vroeg een foto van mij dus ik plukte er 1 van internet. hij zei.. sow jeetje jammer dat je een vriend hebt. (ik had een nep relatie met een ander nep account dus vandaar.) ik pratte ondertussen nog steeds via dat nep account. ik vroeg hem om te testen of hij mij niet zou vergeten of hij een vriendin heeft en daarop zei hij nee. ik vroeg vervolgens of hij fix had maar dat had hij ook niet wist hij me te vertellen. ik vond t allemaal maar jammer dat hij daar over loog want hij had gewoon fix met mij ik was gestopt met chatten omdat ik me schuldig begon te voelen.
tot nu toe ging alles nog goed. behalve dat ik me schuldig tegen hem voelde dan. dat ging niet goed.
altijd als ik moe ben ga ik stomme dingen doen en dat is wel weer gebleken.

want nu begon het flink uit de hand te lopen...

uiteindelijk was ik een beetje zielig aant doen op snapchat tegen hem. hij zei wat er was en ik heb hem alles eerlijk verteld.
hij was gelijk boos en ik begon langzaam te huilen. uiteindelijk barste ik in tranen uit en ging alles mis. hij zei ik hoop dat je een leuke jongen tegen t lijf loopt. ik begon nog harder te huilen. dikke tranen over mijn wangen en ik voelde voor het eerste mijn hart echt breken! diepe steek in mijn hart van de pijn. hij vertelde me later nog dat hij me de eerst volgende keer dat we gingen afspreken me wilde vragen. en toen drong het tot me door wat ik had gedaan. hij zei tegen mij dat t over was... en ik besefte toen ineens.. ik ben hem kwijt. en ja daar gingen die tranen weer. ik had voor t eerst in mijn leven echt liefdesverdriet! ik heb nog nooit geweten hoe dat was en dat had ik ook liever zo gehouden. maar die vraag is nu helaas al beantwoord. heel de nacht lag ik daar met pijn in mijn hart en dikke tranen over mijn wangen.. jullie denken vast je stelt je aan. maar ik hield van die jongen en hij van mij! ik hou nog steeds vreselijk veel van hem. ergens heb ik heb ik het gevoel dat het nog goed gaat komen omdat ik weet dat hij ook vreselijk veel van mij houd. vanochtend heb ik hem nog ongelofelijk vaak gezegt hoeveel het me spijt. hij zei ik spreek je morgen dus ik ga hem morgen weer bellen en dan vertellen hoe erg het me spijt. hoogst waarschijnlijk ga ik dan weer huilen maar dan hoort hij tenminste dat ik het echt meen en dat ik hem echt echt niet kwijt wil. ben ondertussen al wel iets rustiger maar die pijn en dat gemis voel ik nog wel. ik hou van hem echt heel erg en dat hij me wou vragen maakt het juist allemaal weer een stukje erger..


kunnen jullie mij helpen. hoe krijg ik hem zover dat hij me weer terug wilt?
en hoe kan ik het goedmaken?
met hem eten of iets anders?
ik heb jullie hulp hard nodig!!


xx mij

een meisje met veel verdriet gemis en pijn in haar hart.

6 reacties

Hoi

Het is heel goed dat jullie zo eerlijk tegen elkaar zijn. Hij vertelde jou wat er gebeurd was op de camping, en jullie hebben erover gepraat.

Ik ben er geen voorstander van je vriendje te “testen” door een nep account aan te maken. Je vriendje vertelde jou op je nepaccount dat hij geen vriendin had. Dat vind ik niet ok van hem.

Jij voelt je schuldig omdat je dat nep account hebt aangemaakt. Dat kan ik me best voorstellen. Het is geen eerlijke manier, maar door onzekerheid en vermoeidheid is het gebeurd.

Je hebt hem alles opgebiecht. Ik denk dat dat een goede stap was. Je was waarschijnlijk met een schuldgevoel blijven zitten als je dit voor jezelf gehouden had. Hij is heel boos geworden, en het lijkt erop dat hij jullie relatie beëindigd heeft. Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet.

Hij is momenteel waarschijnlijk nog boos. Ik denk dat je hem best even af laat koelen, en hem dan vraagt of jullie eens kunnen praten. Zie je het zitten met hem af te spreken, zodat jullie dit in een echt gesprek uit kunnen praten?

Groetjes
x
ik heb er ook onwijs veel spijt van. mijn beste vriendin heeft hem verteld hoe overstuur ik ben en hem verteld dat dit inderdaad niet oke was. ze heeft ook tegen hem gezegt dat ik het ook niet leuk vind dat hij zo vaak zich ziek drinkt en dat ik er dan ook niet gelijk een einde aan maak. hij heeft dat gelezen en niet geantwoord dus hij ziet volgens mij ook in dat ik gelijk heb. ik heb het hem vaak gevraagd en hij zegt dan voor jou doe ik alles maar hij doet het toch elke keer weer. en nogmaals dan zeg ik ook niet gelijk het is over. hij heeft gezegt dat hij me morgen wilt spreken. en inderdaad is het miss ook nog verstandig om het face to face uit te praten. ik hoop dat het goed komt maar mijn beste vriendin zegt van wel. waarschijnlijk heeft hij uit boosheid gezegt dat het klaar is want ik weet inmiddels hoeveel hij van mij houd. want anders had hij dat meisje allang gezoend.

bedankt voor je bericht ik hoop dat het opgelost kan worden. want echt ik mis hem!!

xx
Hij wil je morgen spreken. Het lijkt me een positief teken dat hij contact zoekt.
Als iemand boos is, worden er vaak dingen gezegd die niet gemeend zijn. Waarschijnlijk heeft hij in zijn woede ook enkele dingen gezegd die niet gemeend waren.
Hij wil je morgen spreken. Het lijkt me een positief teken dat hij contact zoekt.
Als iemand boos is, worden er vaak dingen gezegd die niet gemeend zijn. Waarschijnlijk heeft hij in zijn woede ook enkele dingen gezegd die niet gemeend waren.



ja juist daarom heb ik het idee dat het goed gaat komen en ik ben er inderdaad mee eens dat als je boos bent dingen zegt die je niet wilt zeggen.

jij geeft me echt goed advies en stelt me gerust met de dingen die je zegt. je geeft me steeds meer hoop!

bedankt:$
Ik ben blij dat je je hier geholpen voelt. Lief dat je dat zegt :)
Veel succes met jullie gesprek.
Ik ben blij dat je je hier geholpen voelt. Lief dat je dat zegt :)
Veel succes met jullie gesprek.



heel erg bedankt! ik hoop dat het goed komt!
maar hij wilde me natuurlijk al vragen dus dat zegt alweer genoeg over dat hij nog van me houd.
ik heb al meer hoop xx:$

ik hoop natuurlijk nog wat meer advies te krijgen:)

Reageer