Dit moet ik echt even kwijt (het is een geheim dus sssstt)

  • 21 October 2019
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nou hier begint mijn verhaal. 

 

Ik was op zomerkamp met scouting voor de eerste keer( was super leuk had allemaal nieuwe vrienden gemaakt)

De laatste nacht moet iedereen ook de jongens onder zeil slapen.

Ik lag dus naast een jongen die ik al een tijdje kende ik zat vroeger ook op scouting maar ik vond het toen niet zo leuk meer. 

Ik had best veel heimwee en ik vertelde dat dus aan hem hij gaf me een knuffel en probeerde mij de hele tijd aan het lachen te krijgen 

Uiteindelijk praatte ik heel veel over hem dus toen kwam ik erachter dat ik een crush op hem had. 

Ik vertelde het aan zijn beste vriend en ik vroeg aan hem of hij het tegen hem wou zeggen 

Hij vertelde het aan hem maar hij zei nee. 

Ik had toen medicijnen die niet zo goed bevielen bij mij (depressie, zelfmoordgedachte) 

Uiteindelijk ben ik in gesprek met hem geweest en toen waren dus gewoon vrienden

OKE MENSEN HIER KOMT EEN GROTE PLOTTWIST

Pas was er weer zomerkamp en alle meiden en een paar jongens vonden mij en die jongen dus heel schattig samen (er was ook een roddel dat ik met hem in de bosjes had lopen zoenen 😑😂) 

Hij heeft dus ook een broertje en die had dus iets vertelt aan mijn bff wat ik dus niet mocht weten 

Bff kon haar bakkes weer niet houden dus ze vertelde het 

Wat nou dus bleek was dat hij wel verliefd op mij was en ja wou zeggen maar zijn vrienden pestte mij en beïnvloedde hem compleet dus hij zei nee alleen om mij te beschermen 

 

Mijn bff is super sneaky wat zij dus deed was ze ging achter een boom staan vlakbij de keuken van hun en alleen zijn broertje en hij stonden daar

 

Zijn broertje vroeg waarom heb je nou nee tegen haar gezegd? En hij zei om haar te beschermen dat weet je toch? 

Wat zou je doen als ze je weer zou vragen? 

Ik heb me er al bij neer gelegd dat we vrienden zijn ik vind haar nog wel een klein beetje leuk maar het is goed zo

 

Toen ik dit hoorde voelde me ik opeens super blij en voelde ik me een stuk meer zelfverzekerd 

Ik heb namelijk ADHD en autisme en ik dacht dat hij me daarom afwees

 

Super bedankt voor het lezen van mijn verhaal 😆


2 reacties

Ik ben erg blij voor je. Maar wees wel voorzichtig met de info die je nu hebt. Het is niet aan jou om dit openbaar te maken. Als hij ervoor kiest om het openbaar te maken, mag je jouw geluk uiten, maar ga het niet zelf verspreiden.

Ik weet dat ik dit niet onder mijn vriendengroep en scouting kan verspreiden het is ook een geheim van hem en aangezien dit anoniem is wou ik het gewoon even eruit hebben 🙂

Reageer