Vraag

Dillemma verliefdheid, wat is verstandig?

  • 13 February 2024
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Hoi allemaal, ik ben Sjardy en zoals je in mijn  eerste topic kon lezen ben ik een tijd in “een buitenland” (ivm anonimiteit etc) . Ik ben inmiddels al een stuk  meer gewend en alles begint steeds normaler te voelen, alhoewel het wel heel anders is dan in Nederland, daar blijf ik me goed van bewust.  Nu heb ik een probleempje dat  ik gevoelens heb gekregen voor de jongen waar ik het over had in mijn eerste topic.  Hij is een leuke knappe jongen, is grappig, stoer, mooi om te zien, soms ondeugend, krijgt wel eens straf, is eerlijk, deelt alles wat hij heeft. En ik vind hem mooi inderdaad:  Halflang haar, mooie ogen,  meestal zie ik hem in schooluniform dus jasje polo korte broek en kniekousen en dat staat hem zelfs stoer haha. Hij zit op judo en hij volleybalt en is heel sportief. etc etc.  kortom ik voel verliefdheid.  Eigenlijk begon het  die allereerste keer dat hij  als straf op de knieën voor de klas moest zitten, toen vond ik ‘m al grappig en had ik ook met hem te doen en dat gevoel is gebleven. En sterker geworden.  Als ik hem zie dan wordt ik blij, als ik hem spreek nog meer. Ik kom bij hem thuis en hij bij mij en hij is heel netjes in manieren (dat is hier ook heel normaal trouwens). Zucht, ik ben denk ik als een blok gevallen. Maarja, allemaal leuk, maar ik ben hier waarschijnlijk wel een keer weer weg en naar Nederland terug. Ligt aan het werk van mij  moeder. Dus elke keer als ik aan hem denk, hem voor me zie of hem probeer te tekenen :) dan denk ik ook , dit kan ook zo weer eindigen.  Is het slim van mij om verliefd te worden of kan ik dit beter afremmen en niet doen omdat het anders heel zwaar wordt als ik weer wegga? Ik vind het moeilijk. Wie heeft goede raad voor mij ? Dankjewel vast voor het meedenken!

Lieve groetjes Sjardy, 14


7 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Heeft anders misschien iemand ervaring hiermee ? 🙂

Reputatie 7
Badge +14

Hey  @Sjardy !  Ik heb geen ervaring met wat jij vertelt, maar ik zou zeggen,  volg je hart. Misschien wordt het wel moeilijk als je weer weg moet daar. Maar als je echt liefde voelt dan hou je dat niet tegen denk ik. En jij  bent echt verliefd denk ik haha. Als ik lees hoe je over hem schrijft dan zit er wel een bundeltje vlinders in je buikje haha 😉 Hij klinkt inderdaad leuk en knap en is vast ook een grappige jongen dat hij gein maakte in jullie klas. Ik zie het voor me xd. Bloosde die nog naar je  voordat hij daar moest zitten? 😉 op z'n knietjes haha.  Maar, even seri. Ik denk dat je liefde niet kunt blokken. En zolang je kunt geniet je met elkaar en als het dan toch zo ver komt dat je weer afscheid neemt, denk maar aan de kerst special van AYNIL.  Mensen zoeken elkaar altijd weer op hoe ver ze ook wonen. Ja toch ?

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi lieve Sjardy. Ik zou heerlijk genieten van elkaar, love conquers all 😘👍.  Als jullie het fijn hebben en lekker van elkaar genieten moet je dat gewoon lekker doen! Leuk dat je zo 'gesmolten' bent voor hem daar in de klas en dat al in je eerste week las ik in je eerste topic. Make it happen! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Sjardy  ik hoop niet dat het grapje van mij over zijn straf verkeerd overkomt. Ik bedoel het goed hoor als in: ik weet zelf ook al te goed van  als straf voor schut gaan waar mijn crush en ook nog mijn daarna bff-meisje bij was en hoe ik moest blozen echt pfff🤭 vandaar dat ik het zei.. 😘

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +2

Haha natuurlijk niet @Tover01 ! Ik begrijp je wel hoor. Ik moest er zelf ook om lachen toen ik het zag na mijn eerste shock xP. Het was super cute en inderdaad hij was behoorlijk ashamed blozend.  Vond ik wel leuk😚whihi.  Je ziet ook niet elke dag een lekker ding op de knieën zitten 🤩😄😉 dus nee hoor je grapje komt zeker niet verkeerd over en ik weet dat je zelf ook zoiets hebt meegemaakt 😘

Met liefs, Sjardy xoxox

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Sjardy 

Heb je het hem al gezegd?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge +1

Eejj, volgens mij heb je nu met hem toch ? Good luck, wat cute! Hij klinkt super duper! Avontuurlijk jongetje (😍) boeit niet dat straf soms, kan je hem weer mooi troosten haha 😋ik vind dat schattig en sweet.

Have fun, geniet gewoon, en afscheid ja dat komt dan, maar je kan elkaar vast nog zien en idd love overwint de grens !

Doby X

Reageer