Vraag

dilemma over crush

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goed haha hoe begin ik dit

Ik vind een jongen al 3 jaar leuk. Ik heb geprobeerd om contact met hem op te nemen maar aangezien ik een klein foutje gemaakt had had hij geen interesse meer. Ik vind hem nog steeds erg leuk en heb ook geprobeerd om hem te vergeten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben nu aan het twijfelen of ik hem moet toevoegen via Snapchat en het nog een keer moet proberen. Kan ik dat doen of zet ik mezelf voor schut? 

 

Xx M


2 reacties

Hoi!

Ik weet natuurlijk niet wat jouw relatie is tussen deze jongen en hoeveel jullie met elkaar omgaan, maar iemand toevoegen op Snapchat kan geen kwaad, je kunt altijd proberen gewoon gezellig een praatje te maken en ervoor zorgen dat jullie elkaar (weer) zien staan. Vanaf daar kun je natuurlijk uitbreiden ;). Ik ben benieuwd of anderen nog ander goed advies voor je hebben.

Groetjes!

Hoi, 

Dit is mijn advies: je kan hem gewoon toevoegen op snap. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Als hij je ook toevoegd, feest! Begin hem casual te snappen en reageer op zijn snaps. Als hij je niet toevoegd en inderdaad helemaal geen interesse in contact heeft, zijn probleem. Als hij nog steeds zeurt over een klein foutje van weet ik veel hoe lang geleden, ja das jammer voor hem. Want dan zijn er zat leuke gasten die wel kunnen inzien dat iedereen wel ooit een foutje maakt.

Ik hoop je geholpen te hebben, succes

Reageer