Skip to main content
Vraag

dilemma moeilijke situatie

• February 14, 2026
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi, ik heb een probleem want ik vind al een tijdje een jongen leuk en hij mij waarschijnlijk ook, maar hij is de ex van een soortvan vriendin van mij. zij heeft bijna een jaar iets met hem gehad. ik heb een tijdje met hem geapt en mijn vriendin zei dat dit helemaal oke is en ze blij voor me is als het wat word. maar toen het serieuser werd zei ze dat ik moest kiezen tussen haar en hem. dus toen ben ik gestopt met hem te appen enzo maar ben wel een beetje boos op haar. als ze vanaf het begin duidelijk was geweest had ik het meteen afgekapt. nu zit die jongen met me te flirten enzo en heb ik eigenlijk geen contact meer met die vriendin (zie haar nog wel eens) en vind ik hem nog steeds leuk. wat moet ik doen?

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 14, 2026

Hey! Het is jouw leven en jouw keus. Wat voor vriendin is iemand die eerst zegt dat het niks uitmaakt en nu ineens gaat chanteren....volg je hart ! En ik hoop dat je een leuke vriend aan hem hebt dan πŸ˜‰πŸ₯°

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 14, 2026

Hey! Het is jouw leven en jouw keus. Wat voor vriendin is iemand die eerst zegt dat het niks uitmaakt en nu ineens gaat chanteren....volg je hart ! En ik hoop dat je een leuke vriend aan hem hebt dan πŸ˜‰πŸ₯°

Liefs, Tover xxx

thxxxπŸ’—