Skip to main content

Heyy 

ik ben een meisje van 15 jaar

ik heb dus nu een jongen ontmoet bij mij op school, waar ik veel contact mee had. Vooral op social media. Daar hebben we vaak goede gesprekken . Maar in real doordat zijn vrienden mij niet mogen hebben we nu steeds vaker ruzie. Die jongen snapt wel hoe het voor mij voelt. Maar ik vindt het moeilijk om daar mee om te gaan. Want elke keer als ik dan met hem ben voelt het alsof zijn vrienden mij afkeuren. Ook al zegt die jongen zelf dat dat niet zo is. 

weet iemand wat ik hier mee moet?

heyy plukt een roos,

ik ben een meisje van 14 jaar en ik wil je wel advies geven. natuurlijk is het moeilijk als zijn vrienden jou niet accepteren en je moet jezelf zeker niet voor die vrienden gaan veranderen. jongens zijn gewoon raar, zeker als ze puberen en het is natuurlijk moeilijk voor die jongen om te kiezen tussen jou en zijn vriendengroep. daarom zou ik meer 1 op 1 met hem afspreken of hem voorstellen aan jouw vriendengroep, zodat hij niet hoeft te kiezen tussen jou en je vrienden en jullie toch veel met elkaar om kunnen gaan. en wie weet dat als jullie 1 op 1 afspreken jullie band versterkt. je zou het ook nog even kunnen proberen met die vriendengroep omdat ze misschien zo bot doen omdat ze je nog niet goed kennen. hopelijk heb je hier wat aan. 

groetjes a.xxxx

Reageer