De moeder van mijn vriendje haat me

  • 1 December 2018
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik kreeg laatst van mijn vriend te horen dat zijn moeder tekeer was gegaan over me. In dit gesprek met zijn moeder heeft ze gezegd dat ik "twee gezichten" zou hebben en dat ik niet altijd hoi en doei zeg (ik ben dit 1 of 2 keer vergeten te doen verder doe ik dit altijd). Ze heeft me zelfs vergeleken met een goede vriendin van me, ze zou gezegd hebben dat ze beter was voor hem en dat ze wel altijd aardig is enzo.

Dit deed me echt heel erg pijn, ik wil het heel erg graag goed maken met haar. Ik durf niet eens meer naar zijn huis te gaan omdat ik gewoon niet weet hoe ik hier mee om moet gaan.
Heeft iemand tips of advies hoe ik het goed moet maken of hoe ik hier mee om moet gaan?
Thanks!
(Ps: Ik moest er nog even aan toevoegen dat ik altijd gewoon normaal naar haar ben geweest en nooit iets gemeens heb gezegd. Ik kon meestal gewoon normaal met haar praten en ze was zelf ook altijd heel aardig naar mij, ik heb ook geen idee waar alles vandaan kwam)
X

1 reactie

Hoi!

Wat een vreemde reactie van zijn moeder! Misschien kan je hem eens vragen of hij aan haar vraagt waarom ze die dingen over 2 gezichten hebben bv. vindt.
Verder zou ik je aanraden je daardoor niet tegen te laten houden en gewoon af te spreken zoals normaal. Als je daar bent zou je heel voorzichtig kunnen vragen of het waar is wat je vriendje zegt en waarom ze zo'n dingen over jou denkt.
Ik snap dat dit eng is, maar het lijkt me niet erg handig om zijn ouders te moeten blijven ontwijken, mogelijks vindt ze dat dan juist onbeleefd o.i.d.

Succes!
Groetjes
Lot

Reageer