Vraag

De moeder van mijn flow

  • 4 March 2020
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, 

 

Ik denk dat ik binnenkort met een leuke jongen ga krijgen, dat hoop ik tensminte. We hebben al vaak afgesproken en laatst ging ik voor het eerst naar zijn huis. Zijn moeder zei al eerder tegen hem (niet tegen mij dus) of hij een nieuw aanhangsel heeft, ik dus. Omdat zij weet dat hij vaak naar mij toe komt. Maar wat bedoelt ze nou met aanhangsel?

 

En ik was daar dus laatst voor het eerst, en die jongen is echt super sociaal. Ik kan hem voorstellen aan al mijn vrienden en hij word zo bevriend met ze. Maar zijn moeder was echt een beetje chagrijnig en was die jongen een beetje aan het afzeiken. Ze was ook totaal niet geïnteresseerd in mij. Hij heeft misschien wel wat over mij verteld, maar aan vroeg ze niks. Niet hoe oud ik ben, waar ik woon, wat voor opleiding ik doe etc. Ze begon ook echt super rare verhalen te vertellen over de bevalling, wat voor horror het was en dat ze bijna dood ging. Ik was echt getraumatiseerd for life. Morgen ga ik er weer heen en ik ben bang. Wat kan ik er aan doen dat ze me wel gaat mogen?

 

Liefs mijj


1 reactie

Haha niets, rare moeder, probeer subtiel over je zelf dingen te zeggen en kijk wat zij leuk vind om over te praten en ga op in haar verhalen. Ik vind dit toch maar een raar verhaal

Reageer