Vraag

de grootste singel van mn klas

  • 28 December 2018
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
9ik ben 16 en heb nog nooit een vriendje gehad. hiervoor had ik daar totaal geen problemen mee, maar nu hebben bijna al mijn vriendinnen een vriendje of staan ze regelmatig te lebberen met jongens op feestjes. als het dan over jongens hebben voel ik me een beetje buitengesloten en alleen.
ik krijg ook nog eens totaal geen aandacht van jongens, in heel mijn leven heeft er één jongen tegen me gezegd dat hij verliefd op me was maar hij was totaal mn type niet. ook al ik op een feestje ben met vriendinnen wordt er altijd met hun geflirt en sta ik er een beetje zielig bij. een meisje waar ik ooit bevriend mee was(ondertussen hebben we ruzie gehad en zijn we geen vriendinnen meer) heeft ooit gezegd dat het komt omdat ik geen alchohol drink en nu ben ik bang dat dat echt zo is. ik ben ook de enige uit mn vriendinnen groep die niet drinkt maar ik heb er ook helemaal geen behoefte aan.

anyways, om het samen te vatten, ik wil wel eens een keer een vriendje of een keer met iemand zoenen. wie heeft er tips?

5 reacties

Don't worry! Ik ben het tegenovergestelde van jou ik knipper maar met me ogen en ik kan een relatie hebben maar ik vind de ware maar niet. Je vind de ware nog wel of uberhaupt iemand waarmee je het leuk hebt. Wat je vriendinnen zeggen over dat je geen vriend hebt doordat je geen alcohol drinkt is totale bullshit ik weet niet waar hun dat vandaan halen maar dat is echt complete onzin. Ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagd maar ik zal me niet druk maken als ik jou was, je bent ook nog jong je hebt nog een heel leven voor je. Ga gewoon lekker je ding doen en kijk ondertussen eens rond wat voor jongens er zijn die je wel aardig lijken en begin een gesprek (via social media is misschien makkelijker en minder eng). Maar maak je geen druk!
Het antwoord is in ieder geval niet om alcohol te drinken.
Naast het feit dat het sowieso niet zo goed voor je is, ben je niet al te goed in staat om de juiste beslissingen te nemen onder invloed van alcohol, dus bestaat de kans dat je iets doet, waar je later spijt van hebt.
Het komt zowiezo niet omdat je geen alcohol drinkt. Wel wordt je door alcohol wat losser.
Ik ben de mannelijke versie van jou. Ik drink niet, nog nooit een relatie gehad. En ben ook 16 jaar.
De enige tip die ik je kan geven is om meer contact te leggen met mensen die jou leuk lijken.
Hey,

dat het komt omdat je niet drink is echt onzin. Ik drink wel en heb nog nooit een vriendin gehad. Het maakt eigenlijk vrij weinig uit. Je vind vast wel een keer de waren. Heb geduld.


Groetjes,

Reageer