Vraag

De beste vriend van me bf. F*ck

  • 28 July 2018
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey. Ik ben n genderfluid persoon. En ik zit in een relatie van anderhalf jaar die heel fijn is en ik ben heel gelukkig alleen me vriendje heeft niet altijd de aandacht en tijd voor me die ik nodig heb. Ik praat vaak met onze beste vriend (mijn beste vriend en ook de zijne) Ik houd van me vriendje. Hij is slim en grappig en heel lief voor me, alleen ik houd ook van me beste vriend. Niet zo van “hey je bent aardig dus ik houd van je” nee maar echte gevoelens en elke keer als ik met hem praat betrap ik mezelf dat ik flirt met hem. En hij doet het ook terug maar hij heeft dus met n hele goede vriendin van mij (UHGGGG wrm ik!!!!!) en ik voel me super schuldig tegenover me vriendje.. het is altijd al me beste vriend geweest. Ik heb altijd van hem gehouden. Maar ik kreeg toch iets met me huidige vriendje. Ik heb me beste vriend geholpen met zijn vriendin te krijgen het deed me pijn maar ik wou hem graag gelukkig zien. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Want ja.. ik houd fckng veel van me vriendje alleen. Hoe kan ik dan toch ook van iemand anders houden? Me brein zegt dat ik alleen van me vriendje houd maar me hart is het er niet mee eens. Ik ga het absoluut niet uitmaken of iets beginnen met me beste vriend. Ik wil gewoon graag van de gevoelens af.

4 reacties

(Ik ben btw 15)
1) van die gevoelens kom je niet af. Punt.
2) "ik ga het absoluut niet uitmaken of iets beginnen met me beste vriend"
Zie hier de hoofdreden wrm je niet af komt vd gevoelens
Als alles hetzelfde blijft veranderd er ook niks.
3) "ik heb altijd van hem gehouden"
Kijk en DIT is waar je de fout in ging
Je had allllllllang geleden tegen je beste vriend moeten zeggen dat je gevoelens voor hem hebt en dan hadden jullie nu waarschijnlijk een relatie gehad en dan was dit probleem er niet?
4) je bent in de ontkenningsfase geweest zonder dat je het door had. Je houd van je beste vriend.
Voor mij is het duidelijk dat je eigenlijk met hem wilt zijn.
Hou jezelf niet voor de gek. Het is tijd om eerlijk te zijn
Tegen je beste vriend. Maar ook tegen je vriendje
Je hebt jezelf in een positie gezet dat iemand pijn gaat voelen; Jijzelf, Je bf, je bff.
Denk niet dat je alles maar gewoon laat. Daar is het te laat voor.
Je gaat tegen je beste vriend zeggen dat je al die tijd al verliefd op hem was (als hij echt een vriend is vind ie het niet erg)
En je moet eerlijk zijn tegen je vriendje dat hij niet de enige is waarvan je houd.
Succes.
Het is natuurlijk helamaal niet erg om gevoelens voor meer personen te hebben (dat komt veel voor) maar hoe je er mee omgaat is echt voor iedereen anders sommige mensen vinden het niet erg als hun vriend of vriendin ook iemand anders leuk vind sommige vinden dat hele vervelend. Maar als je nu gelukkig bent met je huidige relatie dan zou ik het daar bij laten maar ben je nou echt niet gelukkig in je relatie kan je dat eerst bespreken

Maar idd als je ze allebij even leuk vind wort dat lastig en dan zou ik dat idd bespreken

Suc6 ❤️
Hoi

Je hebt geen controle over je gevoelens. Verliefdheid overkomt je.

Aangezien je een goede band hebt met zowel je vriend als je beste vriend, kan je dit met hen bespreken. Zij begrijpen vast dat jij geen controle over je gevoelens hebt. Hoe harder je de gevoelens probeert te onderdrukken, hoe sterker ze worden.

Vind je het een ok plan dit met je vriend en / of beste vriend te bespreken?

Groetjes
x

Reageer