Vraag

Datingsite voor jongeren

  • 24 January 2018
  • 6 reacties
  • 884 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 13 jaar en ik vroeg me af of en datingsites/datingapps zijn voor jongeren van ongeveer 11 tot 18 jaar ofzo
Alvast bedankt

6 reacties

hey,
Eigenlijk zou ik willen zeggen: je bent 13 dus wacht gewoon tot je iemand leert kennen die je leuk vindt.
Maar als je toch op een datingsite wil, kun je misschien eens kijken op de link hieronder. Daar staan verschillende datingsites voor jongeren.
Kijk wel uit met wie je in contact komt, want op internet is niet iedereen wie hij / zij zegt / lijkt te zijn.
https://www.datingsitekiezen.nl/artikelen/beste-datingsites-voor-jeugd-en-jongeren
Succes
Jonah
Ik denk dat je beter gewoon eens door de stad moet lopen, rondkijken en opzoek gaan naar een leuk meisje 🙂 zo voorkom je een vieze oude man op bezoek en boze ouders ;p
hoi 😊 wat vind je van dating-jongeren.nl?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat die laastste site al te geschikt is.
Noch de lay-out , noch de opvallende mix van kinderen (als in rond 12-13) en volwassenen brengen mij op andere gedachten.

Doorsnee sociale media lijkt mij net wat veiliger.
Sociale media omvatten ook jongeren en volwassenen. Zelfs meer dan 21 jaar oud 🙂 Ik wilde liever antwoorden van geregistreerde mensen die deze site kennen 🙂
Yubo heb je vanaf 13

Reageer