Skip to main content
Vraag

date ideeën & en zinnen om gesprek gaande te houden

• May 27, 2026
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey!
@IDKaNAME weer is hier! Sommige van jullie weten dat ik ongeveer anderhalf maand geleden een post had gemaakt met de naam: “Vriendin, wat nu?”. Daar heb ik veel advies gekregen en veel positieve reacties! Maar effe on topic, zoals ik aangaf in de titel van deze post zou ik het leuk vinden als jullie je date ideeën zou willen delen, ook appen we elkaar na school veel alleen raken we soms een beetje uit vragen, verhalen om het over te hebben. Dus hebben jullie daar ook nog tips of zinnen voor? 
alvast veel dank!

kindertelefoon, kunnen jullie passende Tags toevoegen? want dat lukt mij niet.

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 28, 2026

Hey,  misschien is dit iets? 

https://assertief.nl/gespreksonderwerpen-date/

Liefs, Tover xxx

Quokka
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 29, 2026

“Dus uhh, welk merk is je magnetron?”

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 29, 2026

“Dus uhh, welk merk is je magnetron?”

Geweldige reactie helemaal mee eens.

Nee ff serieus ik zou mischien vragen :'’Hoeveel nokia's heb jij al van een klif af gegooid?'’

(sorry het is laat ik kan niet meer helder denken het spijt me)

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 30, 2026

Hoi ​@IDKaNAME 

Ik zal nu wel ff serieus zijn in plaats van mijn reactie van gister avond. Vraag misschien naar evenementen of andere activiteiten die zij leuk vindt. Of naar wat nog bucket list dingen van haar zijn. Of waar ze zichzelf ziet over 10 jaar ofzo. Zegmaar allemaal kleine dingetjes over jullie toekomst.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Vriendelijke groet

35 bomen 

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

Hoi ​@IDKaNAME,

Dat over die bucket list wat ​@35 Bomen zei is wel een goed idee om te vragen. Misschien kan je ook vragen over persoonlijke dingen zoals dingen uit het verleden die ze heeft meegemaakt, of hoe haar thuissituatie is. En wat haar hobby’s zijn.

Veel geluk! ❤