Date

  • 29 August 2018
  • 6 reacties
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga op een date met een jongen. We hebben nog niet in het echt gepraat. Alleen een maand lang geappt. Ik heb hem gevraagd wat te gaan doen en dat wilde hij. Nu twee vraagjes.
1. Ik ben nu al lang met hem aant appen maar het is nog niet heel erg spontaan ofzo. Mijn ouders zeggen dat ik hem een keer moet bellen maar hij is vgm een beetje bescheiden enzo en ik vind het een beetje raar. We zijn ook allebei 14. Moet ik hem bellen?
2. Hebben jullie misschien tips voor de eerste date/afspraak? Gespreksstof, wat ik moet zeggen na “hey” etc. Ik ben een sociaal persoon maar bij hem ben ik ZO nerveus. Vandaar dat ik deze tips vraag. Ben ook bang voor stiltes enzo

6 reacties

Hoi Lia

Het lijkt erop dat je hem echt leuk vind. Hier de antwoorden op je vragen:

1. Bel hem gewoon zou ik zeggen. Hebben jullie al iets bedacht te gaan doen? Zo nee bel hem en vraag wat hij leuk vind om te doen. En bedenk zo samen iets.

2. Als jullie weten wat jullie gaan doen kun je bijvoorbeeld vragen of hij ooit al eerder heeft gedaan. Gaan jullie naar de film? Kijk of er meerdere delen van zijn en vraag of hij die al heeft gezien. Je kan hem ook vragen naar z'n hobby's of vertellen over de jouwe. Vraag hem naar z'n familie, heeft hij broertjes en zusjes of misschien heeft hij wel een grappige oom. Praat gewoon het komt vanzelf!

Heel veel succes en natuurlijk plezier!

Lieve groetjes Piehelp
Thankss
Ik ga hem bellen dan
Maar hij is echt heel stil dus ik weet niet echt of het een goed idee is??
Hoi, heb je hem inmiddels gebeld? Ik hoop dat het goed gegaan is!
Hey Lia

Je gaat op een date met een jongen. Leuk 🙂 Wat fijn dat hij meteen inging op het voorstel voor een afspraakje.

Je hoeft alleen te bellen als je daar zelf zin in hebt. Sommige mensen communiceren liever via berichtjes dan via een telefoongesprek. Je hoeft jezelf niet te forceren door te bellen, als je dat zelf niet wilt. Je zou hem ook een berichtje kunnen sturen met de vraag of hij het fijn zou vinden om te bellen.
Jullie hebben binnenkort een date, waarbij jullie elkaars stem vast voldoende leren kennen.

De tips van @Piehelp zijn heel nuttig. Die jongen vindt het vast fijn dat jij belangstelling toont in zijn interesses en familie.

Groetjes
Kenshin

Reageer