Crushing

  • 23 January 2019
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey
ik heb dus echt wat issues ik was dus verliefd op een jongsn maar vanaf wanneer weet je dat jullie een relatie hebben want we hebben wel gekust enzo we hebben geen seks gehad maar het leek wel serieus te worden toen begon de vakantie en spraken we niet meer veel want hij woont wel 20 minuten van me af... en sinds school weer begonnen is praten we nauwelijks wat moet ik doen

1 reactie

Hi Raquelza,

als ik verliefd ben op een jongen en als we dan ook al gekust hebben, dan mis ik hem elke minuut van de dag bij wijze van spreken.

Dan zorg ik er wel voor dat we contact hebben, ook al is het alleen via de app.

Mijn vriendje woont meer dan een uur met de auto reizen (om van de bus maar niet te spreken) van me vandaan en we kunnen elkaar hooguit in het weekend irl zien, maar we doen er wel allebei moeite voor.

Ik weet niet hoe dat tussen jullie zit. Misschien denkt de één wel dat de ander hem of haar niet leuk genoeg vindt ofzo. Dus, kan het dat jullie op elkaar wachten?

Dus trek je stoute schoenen aan en neem het initiatief. Ik bdl als jij het niet doet gebeurt er miss helemaal niks, terwijl hij jou misschien ook wel leuk vindt.

Btw ik heb ook wel met jongens gezoend en dat er daarna verder niets gebeurde. Maar dan was ik niet echt verliefd van mijn kant en het zoenen was wel lekker (of ook niet haha) en ik was er dus wel ok mee dat er verder niks gebeurde. Misschien was het voor hem ook zo.

Eén manier om er achter te komen is om hem er naar te vragen.

Succes en laat ff weten hoe het verder gaat 🙂

Groetjes,
M&M's

Reageer