Vraag

Crushh

  • 10 November 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, ik vind een jongen echt leuk op mijn school en het lijkt alsof hij mij ook heel leuk vind omdat we echt vaak oogcontact hebben en dan verlegen glimlachen! En het langste dat we naar elkaar gingen staren was ongeveer 13seconden, maarr ik denk dat er een probleem is want doordat we allebei verlegen zijn en nooit een woord tegen elkaar hebben gezegd ben ik bang dat er niks gaat gebeuren. En hij heeft mij dus op social media maar zegt niks of begint geen gesprek.. (en hij is trouwens heel erg onnactief ik zie hem nooit op zijn telefoon op school) duss ik dacht laat ik gewoon de eerste stap nemen en begon maar met 'heeyy'’ en toen zei hij ook 'heey'’ en toen 'hgh' 'gmj'’ enzovoort. (het gesprek was om de 5 of 16 of 4 uur) En daarna zei ik "wdj" en toen reageerde hij pas 23uur later en liet het toen geopend.. dus ik weet niet wat ik fout heb gedaan en weet niet wat ik moet doen!

want het is niet leuk om genegeerd te worden maar toch heb ik nogsteeds een crush op hem! wat is het beste wat ik kan doen?


1 reactie

Ey 

 

Ik snap dat het niet leuk is om genegeerd te worden. Maar jongens laten berichten soms op gelezen staan om te kijken of het meisje (jij in dit geval) nog iets stuurt. Als dat het geval is zijn ze zekerder van jouw intresse in hun. En daarnaats kan je ook een gesprek proberen te beginnen in real life. Ik weet dat dat moeilijk is maar er kan eigenlijk niks fout gaan. En als je er meer vertrouwen in krijgt dan kan je hem een complimet geven (bvb) je ziet er weer lekker goed uit vandaag) dat vinden jongens echt geweldig 

 

Ik hoop dat het lukt   SUC6

 

Reageer