Crushh :))

  • 8 July 2019
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy allemaal. Sinds ongeveer 1 jaar geleden heb ik een crush op ( ik noem hem even) Tom. Ik had op dat moment een beste vriend, ( Noem ik even Bram). Tom was pas 3 weekjes op school gekomen, maar vanaf dag 1 wist ik al dat ik op hem was. Na 3 weken, dacht ik of ik kan het nu geheim houden, en dan word het sowieso niks, of ik vertel het tegen me beste vrienden. Ik liep dus zo naar Bram en nog een bestfriend van mij en vertelde dat ik op Tom ben. Ik durfde het daarvoor ook niet te zeggen omdat ik wist dat Bram Tom echt niet mocht. Bram wou mij, ondanks dat hij hem niet aardig mocht, helpen. Hij regelde dingen voor mij zoals dat ik “perongeluk” tegen hem aan zou botsen en dat mn boeken zouden vallen, en dat hij me dan ging helpen 😛 ( klinkt best slijmerig, maar het was stiekem best romantisch haha) en allemaal dat soort dingen. Ik merkte dat hij ook wat oogcontact zocht. Na een tijdje kregen we wel wat oogcontact en glimlachte ik af en toe naar hem. Maar elke keer dat ik naar hem keek, zag ik dat ie ook naar mij keek. Maar dan keek hij snel weg, alsof hij zich betrapt voelde. Na 4 weekjes, in de zomervakantie, besloot ik de eerste stap te nemen. Ik was er ondertussen achter gekomen dat mijn beste vriendin ook verliefd op hem was. Hij was live op youtube en ik stuurde zo in zijn live: hee we hebben een klassengroepsapp, en ik wou vragen of jij er ook bij wou” toen zei die Ja hoor, dit is mn insta **zijn insta naam** ik dm je straks mn nummer.” Ik helemaal blij. Stiekem wist ik zijn insta natuurlijk al, maar ja dat mag hij niet weten. Later die dag dmde hij mij zijn nummer en voegde ik hem toe in de groepsapp. Ik, mijn beste vriendin, en Tom begonnen heel de tijd te appen. Iemand anders zei dat het best vervelend was, dus dat we beter een groep konden aanmaken. Zo ontstond onze vriendschap. We begonnen elke dag te appen, uren lang en na een tijde zelfs te videobellen. Ik was natuurlijk heel blij. Soms dan belde hij met mijn bsfriend, en als ik online kwam zei hij tegen mn bestfriend dat ie moest gaan en ging dan gewoon met mij bellen omdat hij niet met mijn bestfriend erbij wou bellen. Dat vind ik best sneu maar ook weer fijn natuurlijk, alleen met zn tweeen. Hij toonde heel veel interesse en vroeg constant dingen over mij enzo. Hij stuurde me elke dag goodmorning & goodnight appjes, heel cute :)). We waren toen heel close met zn drieeen, maar ik en Tom nog net ietsjes closer. Toen ik in de auto terug van vakantie naar mn huis ging, stuurde ik een appje naar de groep: Wie kan er afspreken?? Toen zeiden ze beide Ik kan wel. Toen bleek het dat mn bestfriend niet kon en Tom wel. Tom zei dat hij me graag wou zien 😮. Toen ik terug kwam van vakantie, had ik maar een halfuurtje om te douchen enzo en ging ik daarna gelijk met Tom afspreken. Op het begin natuurlijk best akward, maar daarna begon het steeds beter te voelen. Alsof we elkaar al heel lang kenden. We begonnen dan ook vaker af te spreken met zn drieen maar ook vaak met zn tweeen, terwijl mijn bestfriend en Tom nooit met zn tweeen hebben afgesproken. Toen school weer begon, zeiden we amper iets tegen elkaar. Ik denk dat dat komt doordat hij zich schaamde tegenover alle jongens van de school, dat iedereen het raar zou vinden dat hij beste vrienden is met twee meisjes. Na een tijdje begon het contact vele minder te worden nadat Bram en Tom vrienden werden. Bram vond Tom ineens wel aardig en zijn hun nu dus bestfriends. Tom heeft me na die 2 maanden helemaal niks tegen elkaar zeggen, weer eens opgebeld en gingen alleen ik en Tom weer elke dag bellen. Bram en ik waren geen vrienden meer. Bram had dus blijkbaar tegen Tom verteld dat ik hem leuk vind, want Tom zei op een dag in de groep Zijn jullie verliefd op iemand? Waarop ik zo dom moest antwoorden met dat weet je al. Toen zei die Idk en hebben daarna ik en Tom nog helemaal gepraat over
Relaties en of we al een keer relatie hadden gehad en dat soort dingen. Maar we hebben het niet gehad over ons ( mij en tom ). Nu hebben we weer geen contact meer en weet ik niet wat ik moet doen. Hij kijkt wel ( nog steeds! ) heel vaak naar me en als ik terugkijk kijkt die heel betrapt naar beneden. Of als ik de klas inloop volgt hij me heel de tijd met zn ogen. Ook zeggen mijn friends vaak tegen hem van Ja **mijn naam** vind je leuk enzo maar hij negeert dat meestal. En als iemand zegt wil je verkering met **mijn naam** antwoord hij niet. Hij zegt dus ook geen nee ;)) en gister gingen ik en mn 2 nieuwe bestfriends naar een plekje waar Tom noooit is maar waar ik en mn friends wel vaak staan. En hij volgde ons samen met Bram. Hij liep dan ook heel vaak langs en keek "zonder dat ik het wist" naar mij ( ik zag alles int raam) en toen gingen we weer naar de andere kant van het schoolplein en achtervolgde hun ons weer en dat deden we dus heel de tijd en we maakte steeds ook rondjes enzo en steeds achtervolgde ze ons en keken ze heel de tijd. Wat denken jullie? Wat moet ik doen?? Wat zouden jullie doen?? Denken jullie dat het iets zou kunnen worden?? Als je nog vragen hebt mag je ze zeker stellen en dankje dat je moeite hebt genomen om dit allemaal te lezen/het zou fijn zijn als je me zou kunnen helpen 🙂 doegdoeggg!! Xx

4 reacties

Klinkt of ie een crush op je heeft.
Spreek met hem af om met zn 2en nar de film te gaan ofzo
Succes
Vraag verkering! Hij is verliefd op je, dat is duidelijk, toch?

Hij is gewoon een beetje zenuwachtig en durft daarom geen berichten te sturen.
Dat is pas een verliefde stalker :))
Hij vindt je leuk duh of hij is iets engs van plan maar dat denk ik niet ;)
Gewoon vragen!! Bijna elke vraag is goed op het moment dus je kan niet fout gaan!
Veel succes! xx
Lieve schat. Laat me je 1 di g vertellen. Ik qacht nu al een jaar op MIJN crush. Jij kan je kans grijpen nu dus grijp die kans beet met 2 handen. Niet via een appje niet via bellen maar gwn recht in zn gezicht. Echt doen hoor!
X fenkupx

Reageer