Vraag

Crush , wat nu???

  • 24 July 2018
  • 6 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik heb een tijdje geleden m'n crush gechat op Snapchat met een anoniem account. Hij wilde super graag weten wie ik was maar ik durfde echt niet. Toen heb ik alleen de eerste letter van mijn naam gezegd, en gevraagd of hij ook iemand leuk vond met die letter. Toen zei hij: ligt eraan wat de volgende letters zijn. Ik dus gevraagd vind je echt iemand leuk met die letter ; hij dus ja. Maar hij moest nu echt weten wie ik was, anders ging hij me blokkeren, heb dit dus niet gezegd omdat ikdit niet durfde en ben idd geblokkeerd.Vandaag ben ik opnieuw tegen hem gaan praten.(heb een nieuw account aangemaakt) En heb gevraagd of hij echt iemand leuk vond met die letter toen reageerde hij een soort van boos met: gwn niet. Ik weet nu echt niet meer of hij iemand met die letter nou wel of niet leuk vind... Hebben jullie misschien een idee waarom hij zo reageerde?? Vind hij dan toch niemand leuk met die letter? Of is hij gewoon boos dat ik het niet heb gezegd wie ik was? En hebben jullie tips hoe ik dit moet aanpakken? X

6 reacties

Ik denk het beste wat je kan doen is gewoon zeggen wie je bent ja hartstikke lastig natuurlijk maar hij vind het raad spelletje gewoon niet meer leuk (veel jongens houden van duidelijkheid kwa gevoelens ofzo - ik ben geen exper- maar dat denk ik dan)
Dan zecht hij vanzelf of ie je leuk vind of niet en als dat niet zo is is dat wel fijn om te weeten dan zit je niet met je gevoelens bij een jongen terwijl het toch niks zou worden (natuurlijk doet dat pijn maar hij vind je dan niet meteen een stom persoon maar gewoon niet love)

Je zou het bericht zo kunnen beginnen (als je dat lastig vind anders lekker je eigen ding doen) : oké dit is mijn naam (naam) en vind je mij ook leuk?

Lekker kort en simpel ik denk dat het wel goed komt veel suc6❤️❤️
Hoi

Je hebt met je crush gechat met een anoniem account, en nu doet hij boos. Wat me logisch lijkt, is dat hij het een beetje beu werd dat je je naam niet zei. Voor jou was dat heel moeilijk, maar voor hem voelde het misschien alsof hij aan het lijntje gehouden werd.

Het kan eng zijn, maar zou je hem je naam kunnen zeggen? Ik vermoed dat hij minder boos zal zijn als de geheimdoenerij en het mysterie rond het anonieme account wegvalt.

Aangezien jullie fijn gechat hebben, zit de kans erin dat hij jou ook leuk vindt.

Groetjes
x
Je hebt het teveel gepusht. Je had eigenlijk niet eens een anoniem account hoeven aan te maken.
Wij jongens, ja wij allemaal, waarderen het meer als je real met ons bent. Dat betekent dat je het hem gewoon als je jezelf had moeten vragen, het liefst ook nog is face to face.
Het beste wat je nu kan doen is tegen hem zeggen dat jij het anonieme account was en dat je hem leuk vindt en dan hopen dat de reactie goed is
Hallo annoniemmeisje2007,

Je hoefde in eerste instantie geen anoniem account te maken, je mag gewoon zeggen wie je bent anders heeft hij er ook niets aan. Daarnaast zou hij een zak zijn als hij grappen over je maakt. Waarschijnlijk werd hij boos omdat hij gewoon erg graag wil weten wie hem leuk vindt. Ikzelf werd vorige vakantie echt stapel verliefd op iemand waarmee ik op vakantie was. Ze had al een vriendje maar ik kon er niet tegen dat ik niet kon zeggen dat ik haar leuk vond, uiteindelijk ben ik gepusht door een vriend waaraan ik het had verteld. En weetje wat er gebeurde? Ze gaf me een hele lange knuffel en zei dat ze me enorm leuk vond als vriend. Dus dat is het ergste wat kan gebeuren. En wist je? Uit vriendschap kan alsnog liefde ontstaan.
Mijn uiteindelijk boodschap is; stap eropaf en heb schijt aan iedereen. Als je niks zegt verlies je sowieso :')

Mvg,
Li2qs3
Reputatie 2
Badge +9
Ik denk dat hij boos is geworden omdat je constant aan hem vroeg of hij iemand met die eerste letter leuk vind. Als ik iemand tegen komt die überhaupt al een anoniem account heeft, dan heb ik er al niet zoveel zin in. En als diegene dan constant vraagt of ik iemand met de letter (bijv.) D leuk vindt en ik moet dan elke keer ja zeggen, dan wordt ik er op een gegeven moment wel beu van en al helemaal als diegene niet gewoon haar naam zegt.

Je kunt beter gewoon meteen op die jongen afstappen, en maak geen anoniem account aan, maar doe het gewoon op een normale account en vertel dan ook gewoon je naam. Misschien kan dat wel spannend zijn, maar nadat je het hebt verteld kan je van hem horen of hij jouw bedoelde. En zo kan alles toch goed komen!

Gr: Mr.S
Hey!

Ik zal je nog een preek over die anonieme accounts besparen.

Ik ben zelf zo iemand die wel lange berichtjes kan sturen naar iemand als ik ergens mee zit of iets moet uitleggen. Ik vertel dan altijd alles wat ik kwijt wil. Ik zou in jou geval tegen hem vertellen dat je hem al een tijdje leuk vind, en dat je eigenlijk best bang was om hem face to face aan te spreken. Ik zal nu hieronder wel iets zetten wat je eventueel zou kunnen sturen (je kan het ook wat veranderen of alleen gebruiken wat jou echt nodig lijkt)



Hoi....

Hoe zeg ik dit... Ik vind jou eigenlijk al best lang heel erg leuk. Ik wou graag met je praten maar ik ben bang dat je mij niet leuk vind. Daarom maakte ik een anoniem snapchat account aan. We hadden toen even gepraat en toen wou je weten wie ik was. Ik vertelde de eerste letter van mijn naam en vroeg of je iemand die ook met die letter begon leuk vindt. Je wou echt graag weten wie ik was, maar ik was bang dat je mij niet leuk vindt. Toen blokkeerde je me.

Daarna maakte ik nog een anoniem account. Toen ik vroeg of je iemand met die letter echt leuk vindt, reageerde je best boos. Ik wist echt niet meer wat ik toen moest doen. Ik was bang dat je me nu zou haten, en dat je me nooit meer leuk zou kunnen vinden. Daarom wil ik nu mijn excuses aan bieden. Ik weet nu dat ik het niet op de juiste manier heb aangepakt...

Ik hoop dat je me begrijpt, en ik hoop dat je niet heel boos bent.

Groetjes [Jouw naam]



Je hoeft niet perse je naam te vertellen maar dat raad ik zeker aan. Het belangrijkste is dat je eerlijk bent.

Veel succes!!

Reageer