Crush, wat moet ik nu doen?

  • 7 November 2018
  • 10 reacties
  • 309 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst aan een meisje uit mijn klas gevraagd om een keer samen huiswerk te maken. Dit vroeg ik omdat ik een crush op haar heb en ik haar graag beter wil leren kennen. Hier reageerde ze pas op nadat ik zei dat ik graag nieuwe mensen wil leren kennen. Daarop zei ze dat ze dacht dat we niet op dezelfde tijden tussenuren hebben en dus zei ze daarachter: 'Dus nee, sorry :)'.

Het is nu al een aantal weken geleden en vraag me af wat ik nu kan doen. Zelf dacht ik afwachten totdat het vanzelf komt. Wel denk ik dat ze wil dat ik in real-life tegen haar praat ipv whatsapp. Iemand een idee wat ik kan doen?

Anoniem

10 reacties

Heyy!
Zelf vind ik het ook wel fijn als ze in real life tegen je praten, maar de eerste stap ging bij mij meestal wel echt via snapchat, insta, whatsapp etc.
Misschien kun je een keer vragen of ze het leuk vind om met een groepje vrienden wat te doen, zo kunnen jullie en samen zijn en het is niet ongemakkelijk.
Misschien heb je er wat aan :)

Groetjess!
Bedankt voor de reactie!!
UPDATE

Wij hadden vandaag beiden een tussenuur en zei was zich daar ook van bewust en keek mij ook een aantal keer aan. Het leek er een beetje op of ze me ‘vroeg’ naar haar toe te komen en met haar in real-life te gaan praten. Het voelde ook als een kans want ze was alleen… Ik had alleen al afgesproken met een vriend om iets anders te gaan doen want ik wist dit niet van te voren. Tijdens een ander tussenuur keek ze me ook een aantal keer aan vanaf een afstand. Ik weet niet wat ik moet denken, maar het voelt wel als een gemiste kans. Wat zou ik anders moeten doen op zo'n moment? Ik vind het namelijk lastig met haar te praten als er andere bij zijn…
Iemand? 🙂
Ga naar haar toe, als ze je de hele tijd aan kijkt helemaal!! Zou ik echt super leuk vinden en hoe dan ook heb ik veel meer respect voor jongens die niet bang zijn om met meisjes te praten. En ik begin ze vaak pas leuk te vinden als ze enige vorm van interesse tonen (let anders gewoon niet op). Dus als ze je nog niet leuk vind komt dat mischien nog op deze manier (:
Bedankt! Maar waar kan ik dan over gaan praten?
Maakt niet heel veel uit, praat over stomme leraren ofzo.
Ja ging het maar zo makkelijk... Ik denk dat het best ongemakkelijk gaat worden aangezien ik denk dat zij niet de enige is die weet dat ik haar een berichtje heb gestuurd. En ik weet niet hoe zij over mij denkt, ik wil zeg maar geen rare gevoelens opwekken bij andere (vriendinnen van haar fzo) mensen. Zeg maar zo van niet dat ze denken dat ik alleen maar op het uiterlijk af ga fzo en zo'n fixer ben. Want zo ben ik niet... Ik wil haar echt leren kennen en ik hoop dat ze dat weet want dan durf ik het aan om met haar een gesprek over zoeits aan te gaan. Maar bedankt iig!
Zit je in de klas bij haar in de buurt? Dat zou namelijk helpen. Je zou kunnen proberen zo je lootje te kunnen dat je haar krijgt bij surprises (surprises is te laat maar miss bij een ander project voor school) nou ik zou het zelf niet echt weten aangezien ik nooit een vriendin heb gehad maar ja.
Sterkte
Het is lastig met haar contact te leggen aangezien ik maar bij 2 vakken bij haar in de klas zit (zo zit dat in de bovenbouw). Verder vieren wij geen Sinterklaas 🙂. Bedankt voor het nemen van de tijd in ieder geval!

Reageer