Vraag

crush: vindt ie me leuk of niet?

  • 14 September 2023
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben er weer met een nieuwe post over mijn crush. Laatst, ik denk misschien vrijdag ofzo, liep ik de wiskunde klas binnen en ik wou ergens zitten. Ik besloot om te zitten op een plek waar 3 lege stoelen stonden. Achter die 3 stoelen zaten de vrienden van mijn crush en toen ik daar nog stond om te kijken op welke stoel ik zal zitten, grijnsde zijn vriend ineens naar mij, en toen naar mijn crush en zei toen: 'Hey (crush naam) kom anders even hier zitten!' en hij wees naar de lege stoel naast mij. Mijn crush was gewoon beetje aan het lachen. Hij ging trouwens uiteindelijk niet naast mij zitten omdat hij al een plek had, en mijn vriendin ging er ook al zitten. Dus omdat die vriend van mijn crush heel verdacht deed, denk ik dus dat er een mogelijkheid is dat mijn crush me leuk vind(?).  En mijn vriendin had mij ook verteld dat ze mijn crush een paar keer naar mij had zien kijken tijdens de les enzo, en toen we gister een feestje hadden (ik was helemaal opgemaakt enzo) dat toen ik de kamer uitliep dat hij me na keek. 

(Ik wil eerst dat jullie hierop reageren, wat jullie denken👆) 

Dus een paar dagen geleden gingen we op kamp, en ik was heel enthousiast omdat ik dacht dat er misschien nog zo iets zal gebeuren. Alleen ben ik net teruggekomen en is er vrij weinig gebeurt, eigenlijk niet echt iets. Ik heb geprobeerd vaak oogcontact te maken alleen keek hij nooit. Er was 1 keer dat hij wel keek, maar toen keek hij gewoon weg ondanks het feit dat ik wel nog steeds naar hem keek. Hij negeerde het een beetje had ik het gevoel. En toen gister was hij opzoek naar een vriendin van mij, dus vroegen wij waarom en toen zei hij: 'Ik heb haar al lang niet gezien en ze had toch wat aan haar knie.' Ik was helemaal zenuwachtig omdat ik dacht (misschien denk) dat hij haar leuk vind(?). Maar toen we haar erbij haalde deed hij alsof er niks aan de hand was en zei hij zoiets van: 'Nee ik bedoelde het niet zo ik hoef niet met haar te praten ofzo, ik was gwn nieuwsgierig.'  En ik denk niet dat hij loog eerlijk gezegd, ik denk dat wij het gewoon groter maakte dat hij haar leuk vond. Omdat het leek dat hij gewoon de waarheid sprak. 

Dus had ik laatst dit allemaal (👆👆👆) ook aan mijn vriendin verteld en ze dacht dat hij me leuk vind (eerste stuk) en ik zei: 'Ik weet niet zeker hij toont geen interesse.' Maar mijn vriendin zei dat heel veel jongens dat doen omdat ze niet geplaagd willen worden door hun vrienden of ze vinden het genant ofzo. (👆 hiervoor wil ik de POV van de jongens👆) . Wat vinden jullie hiervan? Laat het mij aub weten!! Want ik ben helemaal door de war 😣😣!! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Opmerking over het eerste gedeelte: Als je serieus denkt dat hij vaak naar je kijkt kan je vragen waarom hij dat doet en misschien zou dat ook het moment kunnen zijn om toe te geven dat je hem leuk vind? Dat lijkt mij een goed begin aan een gesprek om iemand mee uit te vragen? Ik denk dat je gewoon moet vragen.

En over dat kamp gedoe, ik denk inderdaad dat je het iets te moeilijk maakte. Waarschijnlijk wou hij serieus weten over dat meisje en haar knie. En het klopt wel dat veel jongens een beetje macho willen doen rond vrienden omdat ze er gewoon bij willen horen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Wat @Lamp.ie  zegt klopt helemaal. Soms kunnen jongens onder elkaar behoorlijk dom doen over dit soort gevoelens en gedrag terwijl we het zelf ook allemaal wel zouden willen. Het is gewoon groeps gedrag ofzo. Dus dat zegt niets over hoe hij jou vind.  Ik doe dat tegenwoordig anders, screw die groepsdruk;) en dan zie je dat sommige van die groeps-jongens zal ik het maar noemen, dat 'raar' vinden als ze samen zijn en als je ze apart spreekt vinden ze het opeens heel goed van mij 🤔 nouja maar zo kunnen 'we' dus zijn. En inderdaad wat @Lamp.ie  zegt qua het eerste deel, dat is een goed advies! En als hij niet geïnteresseerd is, dan weet je in ieder geval dat je dan waarschijnlijk beter verdient en dat hij nog komt, de ware 😉😍 

Knuf Tover xxx

Reageer