Hey
ik heb een leuke jongen ontmoet en we hebben heeel veel contact via Snapchat, Ik heb het idee dat hij mij ooo wel leuk vindt we hebben een hartje samen dat betekent dat we samen het meeste praten…. Alleen wij zaten tijdje terug voor de grap op een dating app voor tieners maar we hadden het verwijdert en nu blijkt dus weer dat hij het had gedownload, Hij zegt dat hij de app nu niet meer heeft (geen idee of dat waar is) Maar als hij bijv een snap stuurt van zichzelf gaat zijn snapscore 10x omhoog dus dat betekent dus dat hij het niet alleen naar mij stuurt maar ook naar andere 9meiden… Hij reageert ook met veel hartjes onder de post van meiden… Ik weet haast zeker dat hij die meiden van die tiener app heeft, Hij zegt dat hij alleen met mij en zijn vriend snapt maar zijn beste vrienden lijst van Snapchat zeggen wat anders Ik vind het lastig om hier mee om te gaan omdat we geen relatie hebben maar meer fix en ik wil niet zijn pleziertje zijn wanneer hij verveelt hij zegt ook dat hij het oprecht leuk vindt dat hij me snapt en het niet doet wanneer hij verveelt…
Ik zal er wel wat van willen zeggen maar we hebben geen relatie maar fix (denk ik) dus ik heb het recht niet, Weet iemand hoe ik hem kan confronteren zonder te claimed zijn of iets want dit zijn niet helemaal lekker bij me… Alvast bedanktttt