Skip to main content

Ik heb dus een crush op iemand, ik snap met hem elke dag zowat. Wij sturen soms naar elkaar ook bijna nudes, gewoon geile dingen. Maar het blijkt dat hij dit ook met andere meiden doet...we hebben verder geen relatie met elkaar ofz, maar ik crush dus wel. Is dit raar dat hij met meerdere zo geil loopt te snappen? Ondanks we geen relatie hebben.

Is het raar? Tja dat is meer hoe je het ziet. Vind jij het raar? Hij waarschijnlijk niet aangezien hij anders zich niet zo zou gedragen.  Ik zou het zelf niet raar vinden aangezien sommige jongens helaas zo zijn. Dan ben jij voor hem gewoon “een van de meisjes” waar hij mee fixt

Het ligt eraan hoe je elkaar kent en hoe je in rl met elkaar omgaat, stel je kent hem van een app, dan is het minder raar dan als hij n vriend van je is of zo. Ik heb ook n tijdje zulke dingen met n jongen gedaan en kwam er toen achter dat hij het ook met veel meer meisjes deed. Maar als je echt n crush op hem hebt, zou ik hem dat laten weten en dan kijken of hij dan misschien zich meer op alleen jou gaat focussen. 

Succes!

hey! Misschien moet je eerlijk zeggen wat je van hem vind en dat je crushed op hem ik denk dat sommige jongens zo zijn houd ons maar op de hoogte!

Reageer