Vraag

Crush problemen

  • 13 February 2019
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een crush op een jongen uit mijn klas al ongeveer 4 maanden lang, hij heeft fix met een meisje alleen ik denk dat hij gay is en sommige andere mensen ook aangezien hij zich soms van die trekjes heeft die ik heel erg heb maar hij vind me stiekem ook leuk denken ik en wat anderen aangezien als wij snappen dan probeert hij fix te zoeken met mij. Vorige week kon ik het niet meer aan dus heb ik hem verteld dat ik hem leuk vind, en hij reageerde heel lief enzo maar hij zei wel dat hij dat meisje leuk vindt en dat hij me niet leuk vind. En sindsdien snapt hij me niet meer elke nacht en doet hij heel raar via snap en beetje gemeen, en op school gaat hij ook niet meer met me knuffelen en me strelen (wat hij eerst wel heel veel deed). Hij ging me ook soms van achteren omhelzen met zijn armen om mij heen en dan met zijn hoof op mijn nek/schouder liggen/leunen. Sommige mensen dachten toen dat we zoenden, haha. Maar dat soort dingen doet hij niet meer bij me, we hebben nog wel heel erg veel verliefde en lange oogcontact en we kijken elkaar nog heel erg vaak aan, maar hij doet wel heel erg chagrijnig naar me en zegt niet eens hoi meer! Hij is ook wel een hele onduidelijke jongen en ik denk dat hij het ook heel erg moeilijk heeft met zichzelf want hij staart in de les ook heel erg veel naar niks en kijkt dan heel erg moeilijk erbij. Ik snap hem niet meer maar ik ben nog wel in love met hem, mijn vrienden zeggen dat ik over hem heen moet komen en dat dit maar tijdelijk is. Maar ik wil samen met hem zijn en met hem knuffelen, zoenen en tegen hem aan leunen!!!

lieve mensen geef me raad??!!!

2 reacties

Als ik jou was zou ik hem vertellen dat je het vervelend vindt dat hij zo is verandert, en hem vragen waarom hij opeens zo anders doet en even er goed met hem over praten, dit kan heel veel opluchting geven en vooral vragen beantwoorden 🙂
Haha, nou dat heb ik hem gevraagd via Snapchat en ik zei erbij dat ik hem een in het echt over wil praten alleen we durven allebei niet eens meer erover te beginnen in het echt maar via snap wel. Dus ik ga morgen maar gwn tijdens 1e pauze op hem af

Reageer