Oké, ik vind dus een jongen leuk die aan het begin van dit schooljaar bij mij in de klas kwam. (we noemen hem even D) We zitten bij veel lessen in de zelfde klas en bij sommige lessen ook naast elkaar. Is altijd gezellig en met lachen en gewoon chill. Hij is dus echt zo’n schat en leuk en lekker en je weet het wel.
MAAR zijn beste vriend vindt mij leuk. Is niet direct gezegd, maar is overduidelijk voor iedereen met ogen en oren. Die vriend zit ook bij veel lessen bij ons. Vaak zitten we met zn drieën of met nog iemand erbij en is gewoon leuk ja. Dat die vriend mij leuk vindt is al sinds het begin van het jaar vrij duidelijk en toen werden zij ook vrienden. Ik leerde hem een beetje erna pas echt kennen. D weet dat die vriend mij leuk vindt en probeert ons te koppelen (!!!!). Al best lang, die vriend heeft zich er een beetje bij neergelegd dat hij gefriendzoned is, maar D geeft niet op. Telkens als we matching schoenen ofzo aanhebben kom hij aan met '’romantisch hoor'’ enzo. Ik kijk dan zo naar hem van ja stop maar weer en dat lacht hij weer zo schattig.
Hoe moet ik hem ooit laten weten dat hij ff moeten realiseren dat ik HEM leuk vindt en niet die vriend. Hij heeft veel over voor zn vriend enzo en wilt niet iets voor hem verpesten, maar hij weet dat ik geen intresse hebt. Waarom probeert hij het dan nog na al die tijd???? Ik hoop gewoon dat hij normaal na gaat denken en realistisch naar de hele situatie gaat kijken.
Nog tips? Moet ik me er gewoon overheen zetten? Moet ik hem gewoon op de mond pakken? Moet ik maar met die vriend gaan?
XX,
bedankt voor het lezen