Vraag

crush op meisje uit klas

  • 14 April 2022
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Badge

Hai allemaal,

ik ben een jongen van 15 en vind een meisje uit mijn klas leuk. volgens mij is zij iets van een jaar ouder maar ik denk niet dat het uitmaakt want ik ben wel langer enzo. we zitten nu voor het 2e jaar bij elkaar in de klas en ik begin haar echt leuk te vinden. maar ze is best wel verlegen en ik ben met meisjes ook niet zo zelfverzekerd. ik vind het daarom ook lastig om haar te lezen. ik kijk af en toe naar haar maar als ik met mijn vrienden ben ofzo en ze loopt langs dan geeft ze mij niet echt aandacht. ik heb af en toe wel een beetje het gevoel dat ze in de les stiekem naar me kijkt. ook liked ze altijd mijn posts op instagram. ik weet niet echt hoe ik met haar in contact kom, want ze is zo verlegen en ik kom niet zo makkelijk iets over haar te weten. ik heb dus geen idee hoe ik haar dan kan aanspreken omdat ik bang ben dat ik niet weet wat ik moet zeggen en dat zij ook niks zegt en dan wordt het meteen ongemakkelijk. ik heb wel haar whatsapp en instagram maar ik vind het een beetje raar om daar opeens een berichtje naar haar te sturen. wat kan ik doen om met haar in contact te komen en hoe kom ik te weten of ze mij leuk vindt? ik wil ook niet zo zijn van hey vind je me leuk? maar heb geen idee hoe ik het gesprek opstart.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Ik zit momenteel met exact hetzelfde probleem. Van wat ik tot nu toe heb gehoord is het het beste om haar een paar keer te vragen om af te spreken, en dan het best de eerste paar keer met anderen er bij. Na die paar keer moet je alleen met haar afspreken, bijvoorbeeld naar de bioscoop ofzo. Wacht dan tot het goede moment, en dan moet je gewoon puur eerlijk vertellen dat je haar leuk vindt. Hoe dat dan verder loopt hangt natuurlijk van haar af. 

Hoop dat het helpt.

Groetjes van Samuel

Reageer