Skip to main content

Hoihoi, 

ik ben een meisje van 15 jaar en heb een crush op een jongen van mijn klas.

Ik vind hem al een paar jaar wel knap enzo maar dit jaar heeft hij echt een glowup gekregen of hoe je het ook noemt XD. Hij is heel slim, sportief en grappig enz… Maar ik durf er niet echt goed tegen te praten en soms probeer ik wel eens oogcontact te maken maar dan krijg ik altijd stress en kijk ik meteen weg.

Ik had dit al verteld aan een vriendin van mij en ze zei dat ze me ging helpen het te fixen hahaha maar zij is zo spontaan en durft tegen alle jongens te praten enz gewoon als vriendin he nie echt lief, maar ik ben daar echt veel te verlegen voor.

Vandaag had ik ook zo mijn mooiste kleren aangedaan in de hoop om aandacht te trekken van de jongen en die vriendin zei zo tegen mij toen we in de rij stonden om naar het klaslokaal te gaan ‘heb je dat speciaal voor … aangedaan??’ ze zei het luidop! Alle geluk heeft de jongen het niet gehoord!

Ik heb ook zo één keer geprobeerd een gesprek via chat aan te gaan met hem.

Dus we hadden eens lichamelijke opvoeding en onze leerkracht vroeg aan mij welke sport ik deed en ik zei “paardrijden, maar ja of dat een sport is daar valt over te discussieren’’ en toen riep de jongen zo “das geen sport joh” en ik lachte ermee.

En dan die avond na school stuurde ik via snapchat naar hem:

“paardrijden is wel een sport 😂😡’’

waarop hij stuurde “rustig” 

en ik antwoorde “😂🤣

en dat was het hahaha dus ik weet niet of hij me wel zou zien zitten mijn berichtje was wel random maar ik weet echt niet wat ik anders zou kunnen hebben sturen…

Weten jullie hoe ik met hem meer contact krijg in het echt of online?

Maar ik ga niet direct zeggen dat ik hem leuk vind want da’s nogal cringe als hij me dan niet leuk vindt…

Ik ben ook niet echt super knap en mager en hij wel dusja😕

 

BYEEEE

Geen reactie

Reageer