Crush op jongen in klas

  • 4 April 2018
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke,

Ik heb een enorme crush op een jongen uit m'n klas. We snappen wel eens
en hij stuur wel eens kusjes en hartjes. Vandaag ging ik met een groepje (en hem) afspreken. .
Het was wel leuk alleen was er zo'n ander meisje en die ging de hele tijd met m lachen en ze gaven een knuffel.

Daarna vroeg ik aan hem of hij iets met haar had. Hij stuurde zo'n weet niet emoji. Toen vroeg hij waarom ik dat vroeg en
ik zei ben gewoon nieuwschierig. Nu weet ik nog steeds niet of hij met haar heeft.

Ik wil m zoo graag vertellen dat ik hem leuk vind maar ik durf niet! Help!!!

5 reacties

Een knuffel kan ook vriendschappelijke zijn. Als je iemand leuk zelf zal ik veel.met die persoon praten/appe misschien komt er wel wat uit!
misschien kennen zij elkaar al superlang
Hoi!

Een knuffel hoeft niet per se een relatie te betekenen. Hij stuurde een 'weet het niet-emoji', dus misschien is het ook voor hem verwarrend.

Je kunt dit te weten komen als je het met hem bespreekt. Als dat gesprek de goede kant uitgaat, kun je hem over je gevoelens vertellen.

Groetjes
x
Hij zit in m'n klas dus als ik het hem vertel en hij vind mij niet leuk dan is het heel erg ongemakkelijk.
Ik begrijp dat dat een ongemakkelijke situatie zou zijn. Aan de andere kant: je hebt geen controle over de gevoelens die je voor iemand ontwikkelt. Jij kan er niets aan doen dat je een crush op hem hebt. Hij zou het als een compliment kunnen opvatten.

Als hij ook meer voor jou voelt, is dat goed. Als hij slechts vriendschap voor jou voelt (wat ook al mooi is), zal het waarschijnlijk bij die vriendschap blijven. Het is belangrijk dat jullie er goed over praten, zodat alle vragen beantwoord zijn, en onduidelijkheden uitgeklaard zijn. Door zo'n goed gesprek is het vaak een stuk minder ongemakkelijk.

Reageer