Crush op iemand van 25

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heee… 

Ik ben een meisje van 16 en ik heb een crush op een ander meisje van 25. Ik weet dat ze te oud is voor mij maar het is gewoon gebeurd.  Ik heb geen idee of zijzelf gay is of niet. We doen samen mee aan een musical dus vandaar dat ik haar ken. Ze heeft al een paar keer een gesprek proberen te voeren met mij maar het probleem is dat ik redelijk verlegen ben dus telkens als ze iets vroeg blokte ik haar af en ze kreeg altijd een droog antwoord van mij. Zo gaf ze bijvoorbeeld een compliment over mijn schoenen waarop ik gewoon bedankt antwoordde wat dus echt een stom antwoord was. Het is ook zo dat telkens als ik haar zie ik me echt warm begin te voelen en begin te zweten. Ik denk dat ze het gewoon heeft opgegeven om een conversatie aan te gaan met mij omdat ik toch gewoon altijd zo gewoontjes antwoordde. Elke keer als ik weet dat het repetitie is zeg ik tegen mezelf dat ik een gesprek met haar ga voeren maar als het moment dan echt daar is durf ik niet meer en komt er toch niks van. Nu is mijn kans verkeken door het coronavirus. De productie gaat nog door maar pas volgend jaar. Nu zie ik haar dus een paar maanden niet en nu heb ik spijt dat ik niks heb gedaan. Wat is het beste dat ik doe volgens jullie? Moet ik de volgende keer dat ik haar zie gewoon hey tegen haar zeggen of het gewoon laten  zoals het is en zien wat er gebeurt? Ik weet trouwens wel dat het niks tussen ons kan worden  maar ik wil gewoon vrienden worden omdat ze me er echt aardig uitziet.


4 reacties

Hoi

 

Je hebt een oogje op een jonge vrouw die je kent via een musical, maar hebt het moeilijk met gesprekjes voeren met haar. Dat lijkt me een klassiek “verliefdheidssymptoom”. Je wordt nerveus rond haar, waardoor je sociale vaardigheden zowat je schoenen in zinken. 

 

Wacht gerust af hoe je gevoelens evolueren. Wie weet ben je na een tijd over de piek van je verliefdheid heen, en wordt het daardoor minder lastig om haar aan te spreken. Voor hetzelfde geld worden je gevoelens sterker, en is het misschien makkelijker om haar via sociale media een berichtje te sturen. 

 

Zou dat kunnen; haar via sociale media een berichtje sturen? In deze corona-tijden lijkt me dat heel gewoon, en zal ze het vast attent vinden dat je aan haar denkt.  Je zou bijvoorbeeld kunnen sturen dat je het jammer vindt dat de musical is uitgesteld. 

 

Gr. Kenshin

@Kenshin  ik heb er aan gedacht om haar een berichtje te sturen maar dit lijkt me geen goed idee. We zijn gewoon kennissen dus volgens mij zou ze het raar vinden als ik haar uit het niets een berichtje stuur.

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik denk dat je er even goed over moet na denken en miss een scenario heel vaak in je hoofd herhalen zodat je miss minder verlegen word. Ik denk dat je dan gwn een keer een complimentje moet geven. Ik denk dat als ze het opgegeven heeft ze waarschijnlijk weer met je wilt kletsen. 

Xxx anoniememeid

er zal misschien veel gedoe om zijn maar op liefde staat geen leeftijd als jullie gelukkig zijn.

Reageer