Heee…
Ik ben een meisje van 16 en ik heb een crush op een ander meisje van 25. Ik weet dat ze te oud is voor mij maar het is gewoon gebeurd. Ik heb geen idee of zijzelf gay is of niet. We doen samen mee aan een musical dus vandaar dat ik haar ken. Ze heeft al een paar keer een gesprek proberen te voeren met mij maar het probleem is dat ik redelijk verlegen ben dus telkens als ze iets vroeg blokte ik haar af en ze kreeg altijd een droog antwoord van mij. Zo gaf ze bijvoorbeeld een compliment over mijn schoenen waarop ik gewoon bedankt antwoordde wat dus echt een stom antwoord was. Het is ook zo dat telkens als ik haar zie ik me echt warm begin te voelen en begin te zweten. Ik denk dat ze het gewoon heeft opgegeven om een conversatie aan te gaan met mij omdat ik toch gewoon altijd zo gewoontjes antwoordde. Elke keer als ik weet dat het repetitie is zeg ik tegen mezelf dat ik een gesprek met haar ga voeren maar als het moment dan echt daar is durf ik niet meer en komt er toch niks van. Nu is mijn kans verkeken door het coronavirus. De productie gaat nog door maar pas volgend jaar. Nu zie ik haar dus een paar maanden niet en nu heb ik spijt dat ik niks heb gedaan. Wat is het beste dat ik doe volgens jullie? Moet ik de volgende keer dat ik haar zie gewoon hey tegen haar zeggen of het gewoon laten zoals het is en zien wat er gebeurt? Ik weet trouwens wel dat het niks tussen ons kan worden maar ik wil gewoon vrienden worden omdat ze me er echt aardig uitziet.