Beantwoord

crush op iemand uit klas

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 704 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen 14 jaar zit in mavo 2 ik ben 1.87 lang een goede lichaamsverzorging en ik rook geen  drugs of ander spul ik drink ook niet .

 

Ik heb een crush op een beeldschoon meisje uit mijn klas .

En ik hoop ook dat zij mij leuk vind maar dat vind ik moeilijk om te bepalen ze kwam van havo 2 en zit nu 3 weken bij mij in de klas ik ben echt smoorverliefd op haar en ik kijk constant naar haar ik heb haar insta en haar snap en ik heb haar nummer dus ik heb genoeg middelen om haar te berijken .

Het moment dat ik besloot dat ik haar echt heel leuk vind was tijdens gym ik was af dus ik moest op de bank zitten en toen kwam ze naast me zitten en ging langzaam met haar heup tegen me aan zitten ik heb nu 3 woorden tegen haar gezegd en ik ben best wel onzeker of ik haar wel waard ben en of ik haar wel kan krijgen ze is wel kleiner dan mij 

Hoe moet ik me gedragen als zij in de buurt is / als ze me ziet ?

Ik wil trouwens geen relatie zonder dat ik haar beter heb leren kennen of ga ik hier de fout ook al in ? 

HELP !

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 February 2020, 10:10

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi

 

Ik raad je aan om je rond dit meisje te gedragen als de vriendelijke, attente persoon die je bent. Je voordoen als iemand anders is namelijk onnodig en onverstandig. Daarnaast is het absoluut goed om dit meisje eerst beter te leren kennen op vriendschappelijke wijze, voordat jullie over zouden gaan naar een relatie. 

 

Stuur haar gerust een berichtje. Dat kan een eenvoudige ‘Hoe gaat het?’ zijn, of een vraagje over de leerstof. Uit zo’n vraagje zou eventueel een gesprek kunnen ontspringen. Ook zou je haar nu en dan casual kunnen aanspreken, zodat jullie de kans krijgen elkaar beter te leren kennen. 

 

Gr. Kenshin

Thx voor het advies ik zal me zelf zijn als ik in haar buurt ben ik zal proberen om haar een berichtje te sturen maar ik denk dat ik dat nu nog niet ga doen maar ik zal er overna denken 

 

Reageer