Vraag

crush op iemand

  • 29 August 2018
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoii ik heb een tijdje een crush op iemand.
We snappen zowat elke avond over van alles en nog wat dat duurt echt uren tot dat een van ons zeg ik ga slapen bye.
Ik vind hem een tijdje leuk alleen hij durft geen actie te ondernemen. Ik weet niet of hij mij leuk vind want het ene moment denk ik het wel maar het andere moment echt totaal niet. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en weet niets van liefde en shit. Ik vind het ecbt moeilijk wat moet ik doen. Als ik het hem vertel en hij vind mij niet leuk dan weet ik gwn al wat dr gebeurd hij heeft kinderachtige vrienden die dan gaan pesten... zo irritant ze zijn wel aardig maar echt nog jongens en nog geen mannen .. zou ik gwn wachten of door snappen tot dat hij ooit wel actie onder neemt

2 reacties

Ik zou afwachtend stappen ondernemen
Gewoon een beetje afwachten wat hij doet en soms een klein iets zeggen waar hij misschien getriggerd door word ik zou jet bijv. Wel aantrekkelijk vinden als een meisje net iets anders doet dan heb ik het niet over naakt of dat soort shit maar gewoon iets meer fire maar niet teveel en vooral wachten tot hij er ook klaar voor is.
Als je nu veel stappen gaat ondernemen en hij niet word het sowieso geen relatie omdat hij niet weet wat hij moet doen dan word het heeeeel awkward

Hopelijk had je hier wat aan
thanks

Reageer