Skip to main content
Vraag

crush op een vriend

  • 25 July 2024
  • 0 reacties
  • 43 Bekeken

Heyy, 

Ik ben een meisje van 13 jaar. Mijn ouders hebben een vriendengroep. Daarmee gaan we ook elk jaar kamperen en spreken we vaak af. De laatste tijd kan ik heel erg goed met een jongen daarvan. We snappen niet normaal veel en ook full face. Als we bij elkaar zijn is het altijd heel gezellig. Hij is super aardig enzo. Hij heeft een tijdje geleden tegen mij gezegd dat hij een crush heeft. Ik ben natuurlijk wel benieuwd dus heb ik er wat vragen over gesteld. Alle hints die hij geeft leiden naar mij. Ik heb een keer gevraagd of ik het ben maar toen zei hij misschien. Stiekem hoop ik dat ik zijn crush ben. Ik vind hem eigenlijk best leuk. Maar aan de andere kant wil ik het helemaal niet. Onze ouders zijn beste vrienden. Als het uit gaat moeten we elkaar nog heel vaak zien. Daarom wil ik graag hele goede vrienden worden. Ik vind het lastig om dat te vertellen. Is ook heel cringe eig. Hoe kan ik niet heel opmerkend ofzo betere vrienden worden. Het lijkt me ook wel leuk om gewoon aftespreken. HELP...

0 reacties

Geen reactie

Reageer