Skip to main content
Vraag

Crush op een jongen uit mijn oude klas

• March 25, 2026
  • 0 reacties
  • 7 Bekeken

hallo allemaal, ik heb vlgsm een crush op een jongen uit mijn oude klas. 

ik zit in de tweede van de middelbare en ik ben zeg maar van klas gewisseld midden in het schooljaar (omdat ik het in mijn oude klas echt niet leuk had. 

k bedoel sommige mensen waren wel oke maar ik kreeg ook vervelende opmerkingen en ik vond de sfeer in de klas ECHT niet fijn. 

ik had alleen maar fake friends en voelde mij buitengesloten. 

nu zit ik al een paar  maanden in mijn nieuwe klas (ik had deze klas uitgekozen omdat daar mijn vriendengroep zat die ik had gemaakt sinds ik op school zat)  en die is echt veel beter en ik ben gelukkig hier!

maar ik ben dus verliefd op een jongen die bij mij in die oude stomme rotklas zat en dat is echt irritant. 

want die jongen heeft ook stomme vrienden die opmerkingen naar mijn hoofd hebben geslingerd dus dat is wel vervelend. 

en die jongen zelf heeft niet vervelend gedaan hij was gewoon oke 

maar ik vind hem zoo knap en hij zong een keer zoo mooi mee met de kerstliedjes en hij kan zoo mooi tekenen

hebben jullie advies?? want ik wil wel weten of hij mij leuk vindt (misschien wil hij dan wel verkering) :) 

xxxx chocolate-chip-koekiee

p.s ik heb nog bijna nooit iets gezegd want in mijn oude klas vond ik hem ook al leuk.