Vraag

Crush op een jongen

  • 14 November 2022
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi! Ik ben een meisje van 13 en vorig jaar zat er een jongen bij mij in de klas, ik noem hem even stefan. dus ik en stefan hadden een hele goede band maar een vriedin van mij begon hem een beetje te pesten en ik voelde me gedwongen om mee te doen, maar ik vond hem wel nog heel leuk. halverwege het jaar dacht ik dat ik hem niet meer leuk vond. Dit jaar zit ik in een andere klas: ik en mn beste vriend in een, en stefan en mijn beste vriendin in de andere. een meisje uit mijn nieuwe klas(goede vriendin) heeft nu een crush op hem. alleen ik besef me nu pas dat ik mijn gevoelens heb verstopt en ik hem nog wel leuk vind. zij weet dit niet maar ze spreekt morgen met hem af en geeft hem soms koekjes voor de les . hij vind haar niet leuk maar ik wil hem wel een keer mee vragen naar de film...Moet ik dit doen of is dit zielig voor die vriendin?


1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, aangezien hij toch geen oogje op die vriendin heeft, wat is dan het probleem? Probeer het alleen niet bij die vriendin in te wrijven ofzo, dat is wel een beetje gemeen. Zij kan sowieso niet bepalen wat jij met je leven doet. Als ze een goede vriendin is snapt ze het waarschijnlijk wel. Anders leg je het nog even respectvol uit. Veel plezier in de bios! ;) 

Reageer