Vraag

Crush op de loser vd klas

  • 19 January 2019
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi, ik ben een meisje van 15 en ik ben best populair in mijn klas. Er zijn ook wat minder populaire mensen, waarvan ik op één een crush heb, laten we hem ff jan noemen. Jan is dus mijn crush, veel mensen zeggen dat hij mij leuk vind alleen niemand verwacht dus dat het ook wederzijds is terwijl dat dus wel echt is, ik ben bang dat als ik met jan ga dat ik veel vrienden kwijt raak, wat moet ik doen

3 reacties

Hi Anoniemegirl2003,

ik zou zeggen, als jij hem leuk vindt en hij jou, zorg dan dat je iets krijgt met elkaar 💑. Ik zou er voor gaan.
Het is iets tussen jullie 2-en.

Ik ga er even van uit dat "Jan" geen crimineel of een player ofzo is, want dan zou ik je vrienden nog kunnen begrijpen als ze hem niet zo geschikt voor jou vinden.

Door met hem te nemen kom je er ook achter wie je echte vrienden zijn. Echte vrienden vinden het nl wel leuk als jij je hart volgt.

Het is dus eigenlijk een win-win situatie:
jij hebt je crush (en hij jou) én je bent verlost van al die fake vrienden.

Wat wil je nog meer 🙂

Groetjes en veel plezier,
M&M's
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Als jij hem leuk vind, en hij jou, wat houdt jullie dan nog tegen?

Ik ben het eens met M en Ms, als het je echte vrienden zijn, dan vinden ze dit juist leuk voor je. En zo niet, zijn het dan wel echt je vrienden?

Misschien kan je net die jongen wel wat afspreken naar schooltijd. Dat zou misschien een goed begin zijn. En dan hoeven jullie niet meteen een relatie te hebben en als jullie dat wel willen, dan hoef je het niet meteen over de daken te schreeuwen.

Gewoon erop af gaan!

^
Future
Ik sluit mij hier bij de anderen aan.
Als hij jou leuk schijnt te vinden en jij hem, waarom zou je wachten?
Ga samen iets doen en vraag hem dan om verkering.
Slechts een optie, dus doe vooral wat jij wilt doen.
Alvast succes.

Reageer