Vraag

Crush op andere jongen maar ik weet niet wat ik moet doen

  • 13 December 2021
  • 0 reacties
  • 55 Bekeken

Badge +1

Hallo allemaal, ik ben een 15 jarige jongen, en sinds vorige week ben ik erachter gekomen dat ik bi ben, doordat ik sindsdien een crush heb op een andere jongen in mijn klas.

Ik ben niet bevriend met hem en heb hem nooit echt gesproken, ik ben alleen bevriend met één iemand uit zijn vriendengroep. Maar er is helaas ook iemand in zijn vriendengroep (een meisje) waar hij alleen maar mee omgaat in de klas, ik had een paar maanden geleden een crush op haar maar daar ben ik vanaf omdat zij mij om een of andere reden echt heel erg haat, ookal ken ik haar niet. Maar omdat zij dus alleen maar omgaat met de jongen waar ik een crush op heb, is zij gewoon een gigantische blokkade om een keer contact te zoeken met mijn crush. Er is trouwens ook maar 1 iemand die nu weet dat ik bi ben, die zit niet bij mij op school maar spreek ik veel via snapchat.

Ik weet btw niet of hij gay is en of hij mij leuk vindt, ik weet alleen waar hij woont, waar hij werkt etc. ik heb hem een volgverzoek op snapchat en insta gestuurd maar die heeft hij (nog) niet geaccepteerd. 

Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen, ik ben zelf ook best verlegen en niet zo sociaal etc.
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen, als je nog iets wilt weten vraag het gerust! :)


0 reacties

Geen reactie

Reageer