Beantwoord

crush, maar ziet hij me zitten?

  • 16 June 2019
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb al zeker een jaar een crush op een jongen uit mijn klas. Iedereen doet zijn best om ons een stel te laten worden zelfs zijn vrienden, maar hij vind een ander meisje leuk. Is hij nou zo blind, want zelfs zijn crush laat hem zien dat ik hem leuk vind. Hij heeft veel overeenkomsten ook met mij enzo. Maar weet iemand een manier om ENgeen blauwtje te lopen EN het hem duidelijk te maken? Plsssss help me!

met lieve en wanhopige groetjes, Fenkup de smoorverliefde😘😅
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 June 2019, 00:34

Bekijk origineel

4 reacties

Heb je al geprobeerd om contact met hem te zoeken buitenschool zodat jullie 1 op 1 wat kunnen doen?
Anders is dat misschien wel een goed idee. Als je dit al wel gedaan hebt denk ik dat je het beste gewoon kan vertellen, dat is het duidelijkste en meest direct en makkelijk. En bovendien is een blauwtje lopen helemaal niet erg... Het hoort erbij en je leert er veel van.

Veel succes!
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
Hey ik ga t een proberen thnx voor de tip. Waarschijnlijk gewoon met een groepje vrienden erbij maar toch. Thnx
Hey ,
Ik zou zeggen praat met hem van face to face, dan kan je zijn reactie wel zien je hebt ook mensen die rond je staan en "storen". Wie weet gebeurd er wel iets je weet het nooit. Ik wens je veel geluk met het gesprek.

groentjes .
Hey iedereen.
Eindelijk tis zo ver!
Mn crush vroeg of ik misschien iets lwuks met hem wilde doen deze zomervakantie, maar omdat ik zaterdag al weg ga hebben we afgesproken in de laatste week iets t gaan doen. Thnx voor jullie steun allemaal! X fenkupx

Reageer