Skip to main content
Vraag

crush jongen van 20

• January 25, 2026
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy ik heb advies nodigg,

Ik ben dus super goede vrienden met een jongen uit Amerika en hij is 20 , en zit bij de Amerikaanse corps mariniers. Ik ken hem nu anderhalf jaar, ik was toen bijna 14 en hij 18. We zijn goede vrienden en over time zijn we heel close geworden, en ik ben hem dus zonder dat ik het door had leuk gaan vinden. Nadat ik daar achter kwam zijn mijn gevoelens voor hem verdwenen en weer terug gekomen meerdere keren. En het is dus heel duideijk dat hij mij ook ziet zitten want hij zit me de heletijd complimentjes te geven en dat soort dingen. En we zitten ook te joke flirten, maar tijdens dat heeft hij ook gezegd dat de agegap kut vind en dat hij het de heletijd vergeet. Eergister waren we aan het praten over iem waar k fix mee had en dit is een deeltje van ons gesprek:

Hij: whats your type 

Ik: you😏

Him: then how are you gonna find someone else no one’s like me in europe theyre all white   

Ik: if you would be here i would have jumped you already and forced you to marry me and then taken you to the underworld (is de plot van een boek waar ik overhad verteld) 

Him: no need to force me the age gap is just a little very suspicious i keep forgetting

Ik: in 3 years its fine dw 

Him: thats a long time

Anyway, ik heb dus heel vaak lopen dagdromen over naar hem toe gaan op vakantie en dan eig nie meer weg te gaan. Ik wil hem graag ontmoeten, maar het is helaas nie helemaal legaal. Ik wil graag iets met hem maar ik durf het niet en ik weet dat hij ook iets met mij wil maar we kunnen het gwn niet doen, ook al zou ik het niet aan iem vertellen. Anyway wat de fuck moet ik doen??

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind dat je gewoon verkering moet vragen want duidelijk vinden

jullie elkaar leuk en jongens vinden het leuk als je moeite doet en laat blijken dat je hem ook daadwerkelijk leuk vind

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 30, 2026

Guys update, hij heeft gister indirect gezegd dat ie in love met me is

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 30, 2026

damn dit is echt lastig, maar ik zeg niet doen. 

Jullie kunnen nog steeds jokingly flirten met elkaar enz mr jij bent nu 16? en hij 20. dat is fout op zoveel manieren. Ik snap dat je hem oprecht leuk vind en dat hij jou ook echt leuk vind, mr bedenk je wel dat het iets is waarvoor hij in de bak kan belanden. Als jullie elkaar echt zo leuk vinden is het die 3 jaar vast wel waard, toch? hoop dat je er wat aan had xx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2026

heyy, ik ben zelf een hele tijd verliefd geweest op iemand die 6,5 jaar ouder dan mij is, nu is er iemand anders in beeld van mijn leeftijd maar dat is bijzaak. Ik vind 3 jaar echt niet erg! het lijkt nu meer, maar als jij straks ook 18 bent dan heb je er helemaal geen last van. ik zou zeggen volg je hart, en nog eventjes, een vriendin van mij heeft al een flinke tijd een relatie met iemand van 19 terwijl zij 14 is, ze zijn wel echt perfect voor elkaar. ze zijn nu vlm 15 en 20. haar ouders weten het. dus maak je geen zorgen!

groetjes, Kaas

ps keep me updated girll