Vraag

Crush, is hij ook geïnteresseerd in mij?

  • 24 March 2020
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Hai, hey, hallo! (alvast veel leesplezier, want het is me toch een verhaal :grimacing::sweat_smile: )

Ik ben een meisje van 14 en ik heb al voor een lange tijd een crush op een jongen uit mijn klas. En met een lange tijd bedoel ik bijna een jaar. Oeps.. :sweat_smile:. Toen ik het vorig schooljaar aan mijn vriendinnen vertelde, kwam ik er niet lang daarna achter dat hij een ander meisje uit mijn klas leuk vond. Dat deed dus wel even pijn. Toch bleef ik hem leuk vinden en een vriendin van mij vroeg de hele tijd aan mij als zij het aan hem mocht vertellen. Om hier maar van af te zijn heb ik maar tegen haar gezegd dat ze het hem wel mocht vertellen op de laatste schooldag. Nou, zo gezegd zo gedaan. Op haar bericht reageerde hij iets van: 'Oh dat wist ik niet :sweat_smile::joy: .' En toen een andere vriendin van mij hem een snap stuurde om hem er wat meer over te vragen zei hij dat ik zijn type niet was. Al met al: hij vond mij niet leuk. Na de vakantie dacht ik dat ik wel over hem heen was. Maar nee. Ik vond het hem nog steeds leuk. De laatste tijd heb ik soms het gevoel dat hij nu opeens ook geïnteresseerd in mij is. Misschien verbeeld ik me het gewoon of is het echt zo. Laats liep ik van de trap op school, kijk ik even een beetje over me schouder, staat hij vlak achter mij. Of met gym: we deden volleybal en ik moest tegen zijn team. Toen het mijn beurt was om op te slaan, ging hij opeens heel gek doen, alsof hij aandacht wilde trekken. Dit zijn misschien echt voorbeelden van niks maar ik word er helemaal gek van. Zo zijn er genoeg andere momenten waarvan ik niet weet als het iets betekend of niet. Nu er dit gedoe gaande is met corona heb ik online les, dus zie ik hem niet. Juist nu ik thuis zit, zit ik met vragen in mijn hoofd. Ergens wil ik contact met hem zoeken, via app of insta ofzo. Maar ik ben bang dat hij dat raar zou vinden of mij raar zou vinden aangezien het voor hem misschien duidelijk word dat ik heb nog steeds leuk vind.

Moet ik contact met hem zoeken of niet? En, is er een kans dat hij nu ook geïnteresseerd in mij is? 

Bedankt voor het lezen en sorry voor het lange verhaal waaruit eigenlijk maar twee vragen uitkomen :)​​​​​​​


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Ten eerste het lange verhaal maakt niet uit

(Ik ben een jongen) 

als hij er misschien een lange tijd over nadenkt of zich steeds meer bezich houd door in zn hoofd vragen te stellen vind ze me nogsteeds leuk gaat hij misschien veel meer aan je denken 

maar let op liefde maakt blind en vaak zie je wat je wilt zien

maar misschien moet je hem gwn dmen en dan ook geen smoes bedenken waarom je hem dmt gewoon heel chill overkomen en ook niet in paniek raken 

Ik kan je alleen niet garanderen dat hij je leuk vind

Maar succes!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

^^^^^^

 

Misschien moet je hem toch dmen

Liefde maakt blind en niet zo n beetje. 

Luister naar Roberto hij heeft veel verstand er van

 

Succes (jongen BTW) 

Nee heb je, ja kan je krijgen. Ook wel gezegd. Als je het niet probeerd om te DM’en dan zal je het nooit weten! Als jongen kan ik zeggen dat wij soms best raar in elkaar zitten met dit soort dingen. Maar lichaamstaal kan alles verraden. 

Reageer